‹ adv ›
‹ adv ›
‹ adv ›
miercuri, 24 aprilie, 2024
12.7 C
Chișinău
‹ adv ›
HomepageȘtiriGustul deosebit la Berlin și Dubai: Moldova se pregătește de două expoziții importante

Gustul deosebit la Berlin și Dubai: Moldova se pregătește de două expoziții importante

‹ adv ›

Comentarii

‹ adv ›

Proiectul Competitivitatea Agricolă și Dezvoltarea (ACED), finanțat de Guvernul SUA, în parteneriat cu Asociația Producătorilor și Exportatorilor de Fructe ”Moldova-Fruct” și Asociația Producătorilor și Exportatorilor Strugurilor de Masă, a organizat vineri, 23 ianuarie 2015, o sesiune de pregătire pentru producătorii moldoveni care, cu suportul ACED, vor participa la două expoziții internaționale în viitorul apropiat.

Există o percepție foarte răspândită că produsele moldovenești au un gust deosebit, natural, și accentul la aceste evenimente trebuie pus anume pe acest fapt, a declarat Peter White, specialistul în marketing al ACED, în fața reprezentanților celor circa 20 de companii care vor pleca la expozițiile Fruit Logistica (Berlin, 4-6 februarie 2015) și GulFood (8-12 februarie 2015).

”Primul lucru pe care îl observă cumpărătorul este aspectul și, indubitabil, fructele din Moldova arată în prezent excelent. Însă nu suficient pentru a convinge cumpărătorii să-și schimbe obișnuința și să treacă la un alt furnizor. Trebuie să existe un motiv serios pentru a abandona calea bătătorită. Și acest motiv este gustul natural al merelor, strugurilor și altor fructe și legume, cu care Moldova se mândrește,” a explicat expertul. În acest sens, el i-a îndemnat pe participanții la cele două expoziții să ofere mostre de produse tuturor vizitatorilor la standul național.

Fiecare companie participantă la cele două expoziții va avea propria măsuță, la care va primi vizitatorii și promova produsele proprii. White a oferit câteva exemple de comunicare pozitivă și interacțiune cu străinii. Totodată, toți producătorii moldoveni vor activa în cadrul expoziției sub brandul național comun, cu sloganul ”Moldova – taste makes the difference” (Moldova – un gust deosebit). Logo-ul MOLDOVA și sloganul au fost elaborate de Proiectul ACED pentru a consolida identitatea comercială a Republicii Moldova.

Standul moldovenesc la Berlin va ocupa o suprafață de 39 de metri pătrați, iar la Dubai – 57 de metri pătrați. Proiectul ACED va acoperi o parte din cheltuielile pentru participarea producătorilor din Moldova la ambele expoziții. În Germania, companiile moldovenești vor expune mere, struguri de masă, fructe uscate, iar în Emiratele Arabe Unite vor fi expuse mere, struguri de masă, sucuri, legume și fructe conservate, miere și ciocolate umplute cu prune și nucă.

‹ adv ›

Advertoriale

‹ adv ›
‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›