- Publicitate -
Bayer

Managerul de produs susține dezvoltarea, comunicarea cu partenerii de afaceri și consumatorii, implementarea strategiei de afaceri pentru produse și tehnologii pe piața din Moldova. Lucrează cu portofoliul de produse existent, precum și identifică noi oportunități de afaceri pentru alte produse ale Companiei.

Managerul de produs generează cererea și susține vânzarea produselor noi și existente, acordând suport profesionist tehnic distribuitorilor și consumatorilor locali.

El colectează solicitările tehnice şi de produs de pe piaţă, analizează ofertele şi comportamentul concurenţilor, asumându-şi un rol proactiv în gestionarea portofoliului, precum şi în aprobarea şi înregistrarea de noi produse în Moldova pentru comercializarea de succes a acestora.

Responsabilităţile principale

  • Descoperirea şi dezvoltarea de noi oportunităţi de afaceri (clienţi, produse, soluţii) pe piaţa Moldovei, în strânsă colaborare cu Echipa Europeană de Management al Produselor.
  • Raportarea către conducere a tuturor schimbărilor semnificative / importante în situaţia / activităţile de pe piaţă, precum şi a abordărilor / activităţilor concurenţilor din sectorul cerealelor şi oleaginoaselor de pe piaţa Moldovei.
  • Efectuarea unei analize anuale a dezvoltării pieţei şi a tendinţelor de viitor (în colaborare cu Managerul de Marketing pentru Europa de Est).
  • Rolul de conducere în managementul portofoliilor pentru Moldova, inclusiv testarea şi înregistrarea hibrizilor. Responsabilitatea pentru comercializarea cu succes a produselor, bazată pe necesităţile clienţilor şi pe tendinţele pieţei.
  • Revizuirea şi ajustarea, împreună cu departamentului de marketing, a poziţionării şi recomandărilor pentru produsele companiei, inclusiv caracteristicile specifice şi tehnologiile de cultivare a acestora.
  • Organizarea şi gestionarea cursurilor tehnice şi de produs pentru clienţi cheie / parteneri de afaceri.
  • Colectarea şi analiza macro-informaţiilor despre clienţi (situaţia actuală a pieţei şi tendinţele de dezvoltare, acţiunile / ofertele concurenţilor, oportunităţile şi ameninţările, introducerea datelor în sistemul CRM etc.).
  • Dezvoltarea şi implementarea conceptului post-vânzare, menit să reţină clienţii existenţi şi să promoveze loialitatea, oferind un sprijin tehnic excelent; elaborarea de planuri de acţiune pentru achiziţionarea de noi clienţi.
  • Răspuns imediat la reclamaţiile clienţilor privind produsele KWS, analiza cauzelor şi consecinţelor, elaborarea soluţiilor pentru probleme, pregătirea răspunsurilor bine fundamentate.

Cerinţe

  • O bună cunoaştere a industriei agricole, a produselor, tehnologiilor, actorilor de pe piaţă.
  • Bune abilităţi tehnice şi experienţă practică în domeniul agronomiei şi / sau managementului porumbului.
  • Experienţă in dezvoltarea de planuri de afaceri de succes şi executarea acestora, cu resurse limitate, intr-un mediu de piaţa competitiv.
  • Abilitatea de a stabili cu succes contacte de afaceri în interiorul şi în afara industriei, comunicabilitate, gândire largă, multitasking.
  • Abilităţi de activitate în echipă, combinate cu disponibilitatea / capacitatea de a lucra individual.
  • Cunoaşterea bună a limbilor română, rusă şi engleză.
  • Dorinţa şi capacitatea de a întreprinde delegaţii de afaceri de durată.
  • Permis de conducere şi experienţă pozitivă în şofaj.

Candidații interesați sunt invitați să depună CV-urile și o scrisoare de intenție în limba engleză sau rusă pe adresa electronică [email protected] cu subiectul „Product manager Maize”.

Data limită pentru aplicare 30.09.2017.

- Publicitate -
Timac Agro East

1 COMENTARIU

  1. KWS O companie de nimic.

    fara suparare- echipa de 100 ani nemotivata si vai de steaua lor.
    Noroc ca au sfecla de zahar ca altfel nu ii cunoaste nici cinii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here