‹ adv ›
‹ adv ›
‹ adv ›
joi, 18 aprilie, 2024
8.3 C
Chișinău
‹ adv ›
HomepageȘtiriMAIA dă start Campaniei sociale „Produse autohtone pentru copiii Moldovei”

MAIA dă start Campaniei sociale „Produse autohtone pentru copiii Moldovei”

‹ adv ›

Comentarii

‹ adv ›

Ministerul Agriculturii și Industriei Alimentare de comun cu asociațiile de producători agricoli, Agenția de Intervenție și Plăți pentru Agricultură, Direcția municipală pentru protecţia drepturilor copilului și Direcţia generală educaţie, tineret şi sport a Consiliului municipal Chişinău, a lansat miercuri, 24 august, Campania socială „Produse autohtone pentru copiii Moldovei”. Evenimentul de lansare a avut loc la sediul Asociației pentru Abilitarea Copilului și Familiei „AVE Copiii”, care timp de un an a găzduit copiii din cadrul internatului nr 2.

„Este o primă acțiune prin care vrem să promovăm modul sănătos de consum a fructelor și legumelor în rândul copiilor, totodată urmărim scopul de a promova produsele autohtone. Dăm start unei campanii mai ample de donare a produselor agroalimentare copiilor din instituțiile preșcolare atât din Chișinău cât și din țară. În context vreau să menționez că pregătim mai multe inițiative legislative de promovare și susținere a producătorilor autohtoni”, a menționat în discursul său, ministrul Agriculturii și Industriei Alimentare Eduard Grama.

La rândul său, directorul executiv al Asociației Producătorilor și Exportatorilor de Fructe „Moldova Fruct”, Iurie Fală a menționat că „membrii asociației au reacționat cu drag la inițiativa Ministerului Agriculturii și au venit cu fructe și struguri proaspeți”. El a reiterat că asociația susține eforturile Guvernului care urmăresc promovarea consumului de fructe în țară și a dat asigurări că membrii asociației vor fi alături în cadrul campaniei.

oficiali

La prima etapă, peste 10 tone de fructe și legume vor fi repartizate copiilor din 5 centre de plasament și din grădinițele din capitală.

Rodica Terehovschi, șef interimar Direcția municipală pentru protecţia drepturilor copilului a mulțumit pentru donație și a menționat importanța prezenței fructelor și legumelor în alimentația permanentă a copiilor specificând că investiția în copii este o investiție în viitor.

„Este o inițiativă foarte benefică atunci când vorbim de îmbunătățire de meniuri, de asigurarea copiilor cu fructe și legume. Bogăția cea mai mare pe care o avem noi este agricultura, sunt produsele autohtone care trebuie promovate peste hotare dar în primul rând utilizate la noi în țară”, a precizat Tatiana Nagnibeda-Tverdohleb, șefa Direcţiei generale educaţie, tineret şi sport a Consiliului municipal Chişinău.

Pentru următoarele etape ale campaniei, Ministerul Agriculturii și Industriei Alimentare în comun cu asociațiile de producători agricoli își propune să distribuie produse alimentare autohtone în instituțiile preșcolare și în centre comunitare din țară.

‹ adv ›

Advertoriale

‹ adv ›
‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›