‹ adv ›
‹ adv ›
‹ adv ›
joi, 25 aprilie, 2024
22.2 C
Chișinău
‹ adv ›
HomepageArticole„Vinul Moldovei” își orientează activitățile comerciale spre China

„Vinul Moldovei” își orientează activitățile comerciale spre China

‹ adv ›

Comentarii

‹ adv ›

„Vinul Moldovei” este în căutarea unor noi piețe de desfacere. În premieră, reunite sub brandul de țară, 17 companii vinicole din Moldova vor participa la o expoziție specializată la Beijing – TopWine China 2015, care se va desfășura în perioada 4-6 iunie curent. Producătorii autohtoni vor participa la eveniment din inițiativa Oficiului Național al Viei și Vinului din Moldova (ONVV), cu suportul partenerului strategic USAID CEED II, care continuă campania de promovare a brandului de țară „Vinul Moldovei” pe cele mai importante piețe internaționale.

Dumitru Munteanu, directorul ONVV: „Suntem siguri că la expoziție vinificatorii noștri vor stabili noi parteneriate de afaceri și vor beneficia de mai multe oportunități de creștere a exporturilor. Participarea noastră la expoziție face parte din Planul de Marketing al ONVV, prin care ne-am propus ca Vinul Moldovei să devină un simbol al calității și un brand recunoscut la nivel internațional.”

La expoziția de la Beijing sunt așteptați aproximativ 10 mii de vizitatori: experți, importatori, distribuitori, jurnaliști, bloggeri, amatori ai vinurilor de calitate și potențiali parteneri de afaceri. Pentru a cunoaște mai bine vinurile noastre, pe durata evenimentului vizitatorii vor fi invitați la 2 degustări specializate. Primii chemați să testeze vinurile din Moldova vor fi mai mulți bloggeri specializați, adevărați formatori de opinie, care ulterior vor contribui la promovarea brandului „Vinul Moldovei”.

Trei masterclass-uri specializate, care se vor desfășura la standul Moldovei, sunt pregătie să răspundă curiozității vizitatorilor. Aceste vor fi prezentate de experta Fongyee Walker, co-fondatoarea „Dragon Phoenix Fine Wine Consulting”, prima companie independentă de servicii de consultanță și educație în domeniul vinului din Beijing.

Alina Fortunatova, expert principal de marketing, ONVV: „China prezintă un potențial imens pentru lărgirea pieței de desfacere a „Vinului Moldovei”. Ne dorim ca pe durata celor trei zile de expoziție să reușim să comunicăm cu un public cât mai divers și cât mai larg. Masterclass-urile sunt un instrument important de promovare, deoarece astfel participanții vor cunoaște mai îndeaproape vinurile noastre de calitate. ONVV se așteaptă ca circa 100 de participanți să se înscrie la masterclass-urile noastre.”

Actualmente 20 de companii vitivinicole din Moldova își exportă produsele în China. Datorită politicilor de promovare ale ONVV, în 2014 vânzările vinurilor moldovenești pe piața chineză au sporit cu 7%, iar producătorii noștri au exportat în această țară peste 1 milion 131 de mii de litri de vin.

‹ adv ›

Despre ONVV

Oficiul Național al Viei și Vinului (ONVV) este o instituție publică, organizată printr-un parteneriat public-privat în domeniul implementării de politici în industria vitivinicolă, creat în rezultatul unui amplu proces de reformă legislativă în sectorul vitivinicol. Printre obiectivele de bază ale ONVV se numără diversificarea piețelor de desfacere și promovarea vinurilor moldovenești prin programul național și brandul național vinicol „Vinul Moldovei. O legendă vie”.

‹ adv ›

Advertoriale

‹ adv ›
‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›