Compania Autehton Grup anunţă concurs de suplinire a postului vacant de Ajutor contabil-șef/Manager oficiu. Dacă aţi acceptat unul dintre posturile propuse trebuie să fiţi gata să îndepliniţi următoarele funcţii:

Contabil

  • Deconturi de avans;
  • Eliberarea facturilor;
  • Operarea aparatului de casă;
  • Îndeplinirea registrului de casă;
  • Îndeplinirea foilor de parcurs;
  • Vînzare către persoane fizice.

Manager oficiu:

  • Întreţinerea confortului psihologic în colectiv;
  • Lucrul de birou, operarea cu tehnica de birou (calculatorul, imprimanta, fax, xerox);
  • Funcţia de gospodină ospitalieră;
  • Controlul privind executarea de către colaboratorii companiei a normelor şi regulilor corporative;
  • Aprovizionarea oficiului cu tehnica şi mărfurile necesare, cu echipament de birou, precum şi controlul privind predarea-primirea, livrarea şi reparaţia lor;
  • Organizarea deplasărilor colaboratorilor, incluzând călătoria lor până la locul de destinaţie, bronarea hotelurilor; Iniţierea actelor contabile primare;
  • Convorbiri telefonice;
  • Cercetările primare de marketing ale pieţei.

Acordăm:

  • Grafic de lucru – flexibil;
  • Contract de munca și pachetul social complet;
  • Training pentru atingerea performanței și pentru dezvoltare în carieră;
  •  Posibilitatea de a avansa rapid pe o poziție managerială.

Cei interesați expediați CV-ul cu o poză recentă la e-mail: [email protected]

În scrisoare specificați funcția pentru care candidați.

LASĂ UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here