Circa 40 de tineri din cadrul instituțiilor de învățământ cu profil agricol au participat marți, 10 noiembrie, la primul curs organizat în cadrul Academiei AgTech, care l-a avut în calitate de speaker pe Roman Gluck – formator Public Speaking.
Acesta le-a vorbit tinerilor despre cum să-și prezinte ideile și abilitățile, de ce este important să-și promoveze o imagine corectă în mediul online, dar și care sunt companiile din sector spre care ar trebui să se orienteze după absolvirea studiilor.
La webinar au participat și partenerii AgTech Academy – reprezentanți USAID APM și Tekwill, care, la fel, și-au împărtășit experiența privind angajarea tinerilor, cât și cerințele față de aceștia.
Sergiu Jaman, fondatorul Agrobiznes a menționat că Academia AgTech este una dintre inițiativele concepute din dorința de a aduna o comunitate de tineri dornici să se implice în dezvoltarea sectorului agricol din țara noastră.
Luminița Crivoi, Director de Dezvoltare Agrobiznes, a remarcat că ideea lansării acestei Academii a apărut încă acum un an, dar a fost nevoie de timp ca să fie conturate toate aspectele legate de organizare și funcționare.
Ana Chirița, Directorul strategic și coordonatorul Tekwill, a menționat că AgTech Academy ar putea asigura integrarea tehnologiilor informaționale atât în educație, cât și în sectoare strategice, inclusiv agricultura.
La primul curs a participat și Ben Toric, Directorul proiectului Agricultura Performantă în Moldova, finanțat de USAID.
Mary Nemciuc, Manager de programe StartUp Moldova în cadrul Tekwill a amintit că instruirile vin să completeze cunoștințele pe care le au deja, dar și le oferă posibilitatea de a deveni motorul schimbărilor în mediul în care activează sau vor activa.
Prima ediție a Academiei AgTech se va desfășura în perioada 10 noiembrie – 2 decembrie. Mai multe detalii despre proiect aflați accesând următorul link.
Inovația și tehnologia sunt esențiale pentru menținerea și îmbunătățirea calității fructelor. În Moldova, fermierii adoptă cu succes aceste resurse tehnologice avansate,...
Comentarii