Integritatea trebuie să fie o prioritate chiar și pe timp de criză. O demonstrează întreprinderile mici care reușesc să mențină standardele anticorupție la un nivel înalt. Cinci dintre acestea au fost premiate în premieră în cadrul nominalizării „Pentru implementarea standardelor de integritate în afaceri” a concursului „Marca comercială a anului”, la care Agrobiznes a fost premiat anul acesta cu medalia de aur.
Nominalizarea a fost instituită în premieră de PNUD și CNA, în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie. Portalul Agrobiznes este una dintre companiile mici, premiante ale concursului.
Sergiu Jaman, fondatorul Agrobiznes, spune că portalul reflectă identitatea oamenilor care muncesc zi de zi în agricultură, iar promovarea principiilor de integritate l-a ajutat să ajungă la un număr mare de parteneri și urmăritori.
Campania „Un business prosper este un business integru” se înscrie în proiectul „Lupta cu corupția prin consolidarea integrității în Republica Moldova”, implementat de PNUD în parteneriat cu Centrul Naţional Anticorupţie, cu sprijinul financiar al Ministerului Afacerilor Externe al Norvegiei.