Anatolie Teșcu este un tânăr care, inspirat de experiența vecinilor din Ucraina, a decis să inițieze o afacere cu microplante. Deși este încă la început de cale, crede că, în următorii ani, consumatorii de la noi vor fi pregătiți să investească în sănătatea lor prin procurarea microplantelor.
Sortimentul pe care îl crește la moment îl comercializează online, dar își dorește să se extindă și să-și dezvolte afacerea, astfel ca să ajungă la cât mai mulți consumatori.
Recunoaște că, ideea a fost una comună cu soția, dar tot ce ține de implementare a realizat personal.
A investit banii personali, fără să apeleze la alte resurse.
Își promovează afacerea și produsele în mediul online și are ca scop principal informarea despre beneficiile acestor produse.
Tânărul spune că pincipala cauză că consumatorii de la noi nu cumpără atât de mult microplantele este puterea de cumpărare destul de mică.
Anatolie Teșcu, alături de un alt amic, Zorin Stanciu, care este responsabil de vânzări, au investit circa 15 mii de euro pentru procurarea utilajului, amenajarea încăperii și speră că, în circa 2,5 ani vor reuși să recupereze investiția.
A ales acest domeniu pentru că și-a dorit să practice o agricultură modernă, performantă.
Anatol crede că pentru a avea succes în domeniul cultivării microplantelor este nevoie de multă comunicare și informare, astfel ca consumatorii să se familiarizeze și să consume produsele pentru sănătatea personală.
Comentarii