vineri, 22 noiembrie, 2024
8.3 C
Chișinău
HomepageJoburiAsociația AGROCEREALE anunță concurs pentru funcția de Director Executiv

Asociația AGROCEREALE anunță concurs pentru funcția de Director Executiv

Recomandate

Scopul funcției: Titularul postului va îndeplini sarcini administrative și de management, va contribui la buna activitate a Asociației conform atribuțiilor expuse în Statut.

Cerințe minime obligatorii față de candidat: la funcția de Director executiv poate candida persoana care întrunește cumulativ următoarele condiții:

  • deţine cetăţenia Republicii Moldova;
  • are studii superioare universitare în unul din domenii agricol, juridic, economic-financiar, tehnic;
  • deține experiență managerială de cel puțin 5 ani, de preferat în companii din domeniul agricol;
  • la data depunerii cererii de participare nu a atins limita de vârstă pentru pensionare;
  • nu se află la evidență la medicul narcolog și medicul psihiatru;
  • cunoaște și vorbește liber limba română și una din limbile de circulație internațională.

Condițiile de participare la concurs:

Admiterea la concurs se face în baza unei cereri scrise în formă liberă prin care persoana solicită de a fi admisă la concurs pentru funcția de Director executiv.

La cerere pretendentul anexează:

  • Curriculum vitae perfectat după modelul Euro-Pass.
  • Strategia de dezvoltare a Asociației AGROCEREALE prin prisma promovării valorilor asociației și protejarea membrilor săi.
  • Copia buletinului de identitate.
  • Copia diplomelor de studii.
  • Copia Certificatelor de perfecționare.
  • Cazierul judiciar valabil.
  • Declarație pe propria răspundere prin care candidatul declară că se obligă în caz de alegere în funcție de Director executiv de a-și suspenda calitatea de membru al unui partid politic pe durata mandatului (ii) nu îi este interzisă deținerea funcției de administrator sau a unei alte funcții de conducere (iii) nu este ocrotită prin tutelă (iv) nu are antecedente penale nestinse.
  • Scrisoare de intenție a candidatului asupra funcției la care candidează.
  • La dorință sau la solicitarea Comisiei de concurs/Consiliului candidatul poate prezenta alte acte și Certificate care confirmă abilitățile și experiența profesională.  

În cererea de participare la concurs se indică și lista actelor depuse, cu numerotarea fiecărei file  (la solicitarea doritorii pot primi model de cerere).

Recepționarea actelor de la pretendenți este asigurat de Secretarul Comsiei de concurs care verifică corectitudinea actelor depuse.

La necesitate dacă după recepționare Secretarul constată că actele depuse sunt insuficiente, poate cere pretendentului clarificări pentru ca acesta să completeze cererea de participare cu acte necesare.

Dacă consideră necesar, candidatul poate anexa și alte documente pe care le consideră relevante, inclusiv recomandări, copii ale actelor care atestă formarea continuă, performanțele profesionale și manageriale.

Beneficiile oferite:

  • Experiență profesională într-o funcție de manager;
  • Conlucrearea cu autoritățile statutului;
  • Reprezintă Asociația în raport cu autoritățile publice și terții, în chestiunile ce țin de competența sa și cu primele persoane în stat și conducătorii organelor centrale de specialitate;
  • Particiaprea la diferite seminare și emisiuni televizate din numele Asociației;
  • Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
  • Mediu de muncă modern și prietenos;
  • Flexibilitate în programul de muncă;
  • Pachet salarial competitiv;

Candidații pentru ocuparea funcției depun cererea de particiapre și actele aferente prin e-mail la adresa [email protected] până la data limită anunțată în anunț.

Termenul limită pentru depunerea deplină a cererii și actelor este: 26 mai 2023, ora 14:00.

Pentru detalii puteţi contacta la numărul de telefon 069-105-999 și 069-169-828 .

Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.

Elena Balamatiuc
Elena Balamatiuc
Staff Editor

Citește și ›

Joburi