joi, 21 noiembrie, 2024
1.6 C
Chișinău
HomepageJoburiLimagrain Moldova caută Asistent executiv în Finanțe și Administrare

Limagrain Moldova caută Asistent executiv în Finanțe și Administrare

Recomandate

Compania Limagrain Moldova este în căutarea unui coleg pentru funcția de Asistent executiv în Finanțe și Administrare. Candidatul va trebui să acorde sprijin continuu echipei în optimizarea analizelor financiare și a indicelor de performanță. Acesta va participa la toate evenimentele cheie și va oferi informații și sprijin financiar / administrativ, care va permite echipei de management executiv să ia cele mai bune decizii de business.

Responsabilități pe partea de management:

  • Perfectarea contractelor și acordurilor suplimentare încheiate cu diferiți parteneri, clienți;
  • Contribuirea la fortificarea unor relații puternice cu partenerii, clienții ori băncile cu care colaborează Limagrain Moldova;
  • Participarea activă în procesul de elaborare a catalogului de produse al companiei și materialelor promoționale;
  • Cunoașterea limbilor pentru comunicare și traducerea documentelor, în cazul în care va fi necesar;
  • Redactarea și gestionarea documentelor ce țin de tranzacții, așa precum comenzile, scrisorile oficiale conform cerințelor companiei, dar și a autorităților.

Responsabilități pe partea de contabilitate:

  • Coordonarea și monitorizarea  stocurilor de semințe (importate, facturate și din stoc);
  • Procesarea comenzilor de vânzare;
  • Examinarea plăților clienților (în diferite valute), inclusiv revizuirea conturilor de plată neachitate;
  • Evidența strictă a conturilor de plată, atât naționale, cât și internaționale;
  • Gestionarea cardurilor bancare ale companiei;
  • Monitorizarea și actualizarea informațiilor din baza de date specializată a companiei.   

Responsabilități pe partea de management financiar

  • Monitorizarea cheltuielilor companiei;
  • Întocmirea rapoartelor financiare (lunare, semestriale, anuale, etc);
  • Efectuarea analizelor de costuri, prețuri, rezultatele vânzărilor, contribuțiile variabile și a performanței companiei în funcție de planurile de afaceri;
  • Participarea la întocmirea bugetului companiei.

Cerințe de la viitorul candidat:

  • Diplomă de studii superioare ori master în finanțe, contabilitate sau economie;
  • Cel puțin 3 ani de experiență într-un post similar;
  • Utilizator competent al software-ului financiar;
  • Cunoașterea legislației, tendințelor financiare și a principiilor contabile;
  • Competență în Windows, inclusiv MS Word, Excel și PowerPoint;
  • Cunoașterea limbilor de comunicare româna, engleza (nivel intermediar ori superior). Cunoșterea limbilor rusă și franceză vor fi considerate un avantaj.

Aptitudini:

  • Abilități de comunicare interpersonale și de scriere la nivel avansat;
  • Abilități organizatorice bune;
  • Capacitate de analiză și abilități de negociere.

Ce se oferă:

  • Salariu atractiv, pachet social complet, condiții favorabile pentru activitate;
  • Contract pe perioadă determinată (perioada 1 decembrie 2020 – 1 noiembrie 2021).

Persoanele interesate, sunt rugate să expedieze CV-ul pe adresa de email: [email protected] 

Notă:  Fondat și administrat de agricultori, Limagrain este a patra companie producătoare de semințe din lume, lider european pentru producerea semințelor de porumb, floarea soarelui, rapiță și cereale. Limagrain activează în 56 de țări.

Limagrain
Limagrain
Limagrain este un grup internațional, specializat în producerea de semințe pentru culturile de câmp, semințe de legume și produse din cereale. Contacte RM: Str. Sfatul Țării 59, Chișinău Tel: +373(22)210049 // +373(22)210067

Citește și ›

Joburi