Compania Limagrain Moldova este în căutarea unui coleg pentru funcția de Asistent executiv în Finanțe și Administrare. Candidatul va trebui să acorde sprijin continuu echipei în optimizarea analizelor financiare și a indicelor de performanță. Acesta va participa la toate evenimentele cheie și va oferi informații și sprijin financiar / administrativ, care va permite echipei de management executiv să ia cele mai bune decizii de business.
Responsabilități pe partea de management:
- Perfectarea contractelor și acordurilor suplimentare încheiate cu diferiți parteneri, clienți;
- Contribuirea la fortificarea unor relații puternice cu partenerii, clienții ori băncile cu care colaborează Limagrain Moldova;
- Participarea activă în procesul de elaborare a catalogului de produse al companiei și materialelor promoționale;
- Cunoașterea limbilor pentru comunicare și traducerea documentelor, în cazul în care va fi necesar;
- Redactarea și gestionarea documentelor ce țin de tranzacții, așa precum comenzile, scrisorile oficiale conform cerințelor companiei, dar și a autorităților.
Responsabilități pe partea de contabilitate:
- Coordonarea și monitorizarea stocurilor de semințe (importate, facturate și din stoc);
- Procesarea comenzilor de vânzare;
- Examinarea plăților clienților (în diferite valute), inclusiv revizuirea conturilor de plată neachitate;
- Evidența strictă a conturilor de plată, atât naționale, cât și internaționale;
- Gestionarea cardurilor bancare ale companiei;
- Monitorizarea și actualizarea informațiilor din baza de date specializată a companiei.
Responsabilități pe partea de management financiar
- Monitorizarea cheltuielilor companiei;
- Întocmirea rapoartelor financiare (lunare, semestriale, anuale, etc);
- Efectuarea analizelor de costuri, prețuri, rezultatele vânzărilor, contribuțiile variabile și a performanței companiei în funcție de planurile de afaceri;
- Participarea la întocmirea bugetului companiei.
Cerințe de la viitorul candidat:
- Diplomă de studii superioare ori master în finanțe, contabilitate sau economie;
- Cel puțin 3 ani de experiență într-un post similar;
- Utilizator competent al software-ului financiar;
- Cunoașterea legislației, tendințelor financiare și a principiilor contabile;
- Competență în Windows, inclusiv MS Word, Excel și PowerPoint;
- Cunoașterea limbilor de comunicare româna, engleza (nivel intermediar ori superior). Cunoșterea limbilor rusă și franceză vor fi considerate un avantaj.
Aptitudini:
- Abilități de comunicare interpersonale și de scriere la nivel avansat;
- Abilități organizatorice bune;
- Capacitate de analiză și abilități de negociere.
Ce se oferă:
- Salariu atractiv, pachet social complet, condiții favorabile pentru activitate;
- Contract pe perioadă determinată (perioada 1 decembrie 2020 – 1 noiembrie 2021).
Persoanele interesate, sunt rugate să expedieze CV-ul pe adresa de email: [email protected]
Notă: Fondat și administrat de agricultori, Limagrain este a patra companie producătoare de semințe din lume, lider european pentru producerea semințelor de porumb, floarea soarelui, rapiță și cereale. Limagrain activează în 56 de țări.