Abilităţi esenţiale – abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, luarea deciziilor, analiză şi sinteză, argumentare, prezentare, instruire, motivare, soluţionare de probleme, comunicare eficientă, punctualitate, promptitudine.
Atitudini/comportamente – respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, amabilitate, corectitudine, responsabilitate, rezistență la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Sarcinile de bază:
– formarea imaginii pozitive a sectorului agroalimentar din Republica Moldova pe arena internaţională;
– contribuirea la procesul de atragere a investiţiilor în sectorul agroalimentar al Republicii Moldova;
– facilitarea dialogului public-privat, în scopul creării unui mediu de afaceri mai bun pentru întreprinderile din sectorului agroalimentar;
– sprijinirea investiţiilor şi investitorilor, pe parcursul întregului ciclu de investiţii;
– susţinerea întreprinderilor din sectorului agroalimentar în găsirea de parteneri străini şi explorarea de noi pieţe;
– susţinerea întreprinderilor din sectorului agroalimentar în implementarea proiectelor investiţionale în Republica Moldova, precum şi a celor interesate în exportul produselor moldoveneşti;
– menținerea dialogului cu asociațiile și proiectele din domeniul agroalimentar;
– realizarea cu responsabilitate şi la timp a sarcinilor puse ce ţin de promovarea exporturilor din Moldova, pentru sectorul agroalimentar;
– organizarea/ participarea la diferite evenimente (expoziţii, târguri, forumuri şi misiuni economice, întâlniri ai oamenilor de afaceri, etc.) în Moldova şi peste hotare în vederea promovării sectorului agroalimentar pe pieţele străine;
– activităţi curente.
Criterii de eligibilitate:
– studii universitare în economie, domeniul agroalimentar, studii internaționale sau alte domenii relevante;
– abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, luarea deciziilor, analiză şi sinteză, argumentare, soluţionare de probleme, comunicare eficientă, punctualitate;
– cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Internet şi alte programe;
– experiență în domeniul promovării exportului și atragerii investițiilor – reprezintă un avantaj;
– cunoașterea limbilor – română, rusă, engleza, alte limbi cunoscute – reprezintă un avantaj;
– cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet.
Candidații interesați sunt invitați să înainteze CV-ul și o scrisoare de intenție la poșta electronică – [email protected], cu subiectul „Consultant sectorial agroalimentar”, până la data de 26 decembrie 2016.