Abilităţi esenţiale – abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, luarea deciziilor, analiză şi sinteză, argumentare, prezentare, instruire, motivare, soluţionare de probleme, comunicare eficientă, punctualitate, promptitudine.
Atitudini/comportamente – respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, amabilitate, corectitudine, responsabilitate, rezistență la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Sarcinile de bază
- asigurarea suportului juridic activităţii MIEPO;
- realizarea activităţilor ce ţin de management-ul resurselor umane;
- gestionarea procedurilor de achiziție publică inițiate de MIEPO;
- realizarea sarcinilor şi atribuţiilor ce vin din partea Directorului;
- reprezentarea intereselor MIEPO în cadrul instanțelor de judecată și în relațiile stabilite cu alte autorități publice.
Criterii de eligibilitate
- studii superioare, licenţiat în drept;
- minim 2 ani experiență în domeniul jurisprudenței;
- cunoașterea limbilor – română, rusă, engleza – reprezintă un avantaj;
- cunoaşterea legislaţiei (preponderent economică, civilă);
- specificul activităţii autorităţilor publice, aplicarea legislaţiei atât interne, cât şi a altor ţări în procesul de elaborare a proiectelor de acte legislative şi normative, prevederile tehnicii legislative;
- cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet, baze de date juridice.
Candidații interesați sunt invitați să înainteze CV-ul și o scrisoare de intenție la poșta electronică [email protected], cu subiectul „JURIST”, până la data de 23 septembrie 2016.