Noble Nuts SRL, compania înființată în 2008, specializată în creșterea plantațiilor nucifere, anunță concurs de angajare pentru funcția de Administrator al societății.
Sarcinile funcției:
- Planificarea şi organizarea activității
- aprobarea procedurilor de importanță generală pentru organizarea şi derularea proceselor principale la nivel de companie.
Noble Nuts – activități principale:
- Stabilește obiectivele generale de dezvoltare ale firmei, în concordanță cu strategia elaborată de consiliul de administrare;
- Aprobă bugetul şi rectificările acestuia;
- Identifică oportunități de afaceri;
- Reprezintă compania în relațiile protocolare cu furnizorii, clienții şi alte organisme/ organizații cu impact real/potențial asupra rezultatelor companiei;
- Asigură managementul companiei;
- Asigură rețeaua de relații necesară dezvoltării activității companiei.
1. Identifică oportunități de afaceri
- Monitorizează piața şi identifică tendințele de dezvoltare;
- Analizează oportunitățile/constrângerile de ordin legislativ, financiar, tehnologic şi social;
- Identifică modalități de dezvoltare a serviciilor oferite de Companie în concordanță cu tendințele Pieții;
- Identifică şi atrage resursele necesare pentru implementarea noilor idei de afaceri.
2. Reprezintă compania în relațiile protocolare cu furnizorii, clienții şi alte organisme şi organizații cu impact real/potențial asupra rezultatelor Companiei.
- Asigură o bună imagine a companiei pe piață;
- Participă la întâlniri de afaceri cu furnizori, clienți, organisme financiare şi instituții guvernamentale din țară şi din străinătate;
- Dezvoltă relații pozitive cu persoane-cheie în vederea întăririi poziției companiei atât pe plan intern cât şi internaţional.
Cerințe:
- Abilitate de lucru în echipă, gestionarea eficientă a activității subalternilor;
- Gândire analitică, orientare spre rezultat;
- Studii superioare în domeniul economic, agricol sau tehnic;
- Cunoașterea limbilor română, rusă. Este binevenită cunoașterea limbii engleze;
- Experiență de muncă în calitate de administrator – nu mai puțin de 5 ani,
- Vârsta 35-50 ani;
- Abilități de lucru pachetul de programe Microsoft Office;
- Permis de conducere – categoria B.
Condiții de muncă și salariu:
- Lucru într-o companie de succes, unul dintre lideri pe piată în domeniul agricol. Sediul societății este în s. Nemțeni, r-nul Hîncești;
- Pachet social deplin;
- Programul de lucru full time;
- Salariu atractiv, motivant;
- Notebook, telefon mobil;
- Automobil de serviciu.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa de email [email protected] sau apela la numărul de telefon +37369200380.