luni, 4 noiembrie, 2024
9.4 C
Chișinău
HomepageJoburiNoble Nuts SRL anunță concurs de angajare pentru funcția de Administrator

Noble Nuts SRL anunță concurs de angajare pentru funcția de Administrator

Recomandate

Noble Nuts SRL, compania înființată în 2008, specializată în creșterea plantațiilor nucifere, anunță concurs de angajare pentru funcția de Administrator al societății. 

Sarcinile funcției:

  • Planificarea şi organizarea activității
  • aprobarea procedurilor de importanță generală pentru organizarea şi derularea proceselor principale la nivel de companie.   

Noble Nuts – activități principale:   

noble nuts
  • Stabilește obiectivele generale de dezvoltare ale firmei, în concordanță cu strategia elaborată de consiliul de administrare;   
  • Aprobă bugetul şi rectificările acestuia;  
  • Identifică oportunități de afaceri;  
  • Reprezintă compania în relațiile protocolare cu furnizorii, clienții şi alte organisme/ organizații cu impact real/potențial asupra rezultatelor companiei; 
  • Asigură managementul companiei;       
  • Asigură rețeaua de relații necesară dezvoltării activității companiei.  

1. Identifică oportunități de afaceri   

  • Monitorizează piața şi identifică tendințele de dezvoltare;
  • Analizează oportunitățile/constrângerile de ordin legislativ, financiar, tehnologic şi social;
  • Identifică modalități de dezvoltare a serviciilor oferite de Companie în concordanță cu tendințele Pieții;  
  • Identifică şi atrage resursele necesare pentru implementarea noilor idei de afaceri.

2. Reprezintă compania în relațiile protocolare cu furnizorii, clienții şi alte organisme şi organizații cu impact real/potențial asupra rezultatelor Companiei.   

  • Asigură o bună imagine a companiei pe piață; 
  • Participă la întâlniri de afaceri cu furnizori, clienți, organisme financiare şi instituții guvernamentale din țară şi din străinătate;   
  • Dezvoltă relații pozitive cu persoane-cheie în vederea întăririi poziției companiei atât pe plan intern cât şi internaţional.   

Cerințe:

  • Abilitate de lucru în echipă, gestionarea eficientă a activității subalternilor;
  • Gândire analitică, orientare spre rezultat;
  • Studii superioare în domeniul economic, agricol sau tehnic;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă. Este binevenită cunoașterea limbii engleze;
  • Experiență de muncă în calitate de administrator – nu mai puțin de 5 ani,  
  • Vârsta 35-50 ani;   
  • Abilități de lucru pachetul de programe Microsoft Office;
  • Permis de conducere – categoria B.

Condiții de muncă și salariu:  

  • Lucru într-o companie de succes, unul dintre lideri pe piată în domeniul agricol. Sediul societății este în s. Nemțeni, r-nul Hîncești;
  • Pachet social deplin; 
  • Programul de lucru full time;
  • Salariu atractiv, motivant;
  • Notebook, telefon mobil;
  • Automobil de serviciu.

Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa de email [email protected] sau apela la numărul de telefon +37369200380.

Luminita Crivoi
Luminita Crivoi
Expert în agricultură

Citește și ›

Joburi