Sinergia dintre brandurile de țară sectoriale și corporative în promovarea exporturilor de produse moldovenești pe piața europeană poate genera beneficii reciproce producătorilor din Moldova din diferite sectoare economice.
Aceasta este concluzia grupului de companii Purcari Wineries după ce au desfășurat recent în Polonia o amplă campanie de promovare combinată a vinurilor, alături de fructele, mierea și sectorul de turism din Republica Moldova.
Inițiativa de promovare a produselor moldovenești pe piața Poloniei a fost desfășurată de Purcari Wineries pe parcursul lunilor decembrie-ianuarie, cu suportul Proiectului USAID Agricultura Performantă în Moldova.
Polonia este una dintre țările țintă pentru exportul vinurilor produse de companie de vinuri, unde sunt comercializate 11% din volumul total al exporturilor companiei, dar și pentru prunele și strugurii de masă moldovenești.
În cadrul campaniei de promovare, vinificatorul, pe lângă vinurile proprii cu marca Moldawska Dolina, a promovat branduri precum Be our guest! (Fii oaspetele nostru!), Moldova – taste makes the difference! (Moldova – un gust deosebit!) și Moldova – Kraina Winem I Miodem Płynąca! (Moldova – tărâmul vinurilor și al mierii de albini!).
Experiența producătorului de vinuri a fost prezentată în cadrul unei mese rotunde la care au participat producători de fructe procesate și exportatori de miere.
Participanții au discutat despre provocările întâmpinate în procesul de accesare a noilor piețe de desfacere pentru produsele lor și despre acțiunile care pot scoate în evidență produsele moldovenești pe piața de export.
Comentarii