4 companii, membre ale Asociației Dnestrovskii Fruct, de pe malul stâng al Nistrului au inițiat procesul de elaborare a tururilor virtuale – un instrument care s-a dovedit foarte eficient pentru promovarea fructelor în condiții de pandemie.
Activitatea este organizată în cadrul „Platformei de dezvoltare a capacităților de export a producătorilor de fructe de pe ambele maluri ale Nistrului” creată de Asociațiile Moldova Fruct și Dnestrovskii Fruct cu asistența Suediei și PNUD în cadrul proiectului „Dezvoltarea capacităților de export pe malurile Nistrului” (AdTrade).
Iurii Diuță, producător de fructe de pe malul stâng al Nistrului și beneficiar al proiectului consideră că promovarea este o verigă foarte importantă în activitatea pe care o desfășoară de 10 ani, elaborarea turului virtual îi va permite să prezinte livada sa și infrastructura post-recoltare clienților virtuali din lumea întreagă.
Crearea oportunităților de marketing pentru membrii săi este una dintre sarcinile de bază ale Asociației Moldova Fruct.
În anul 2020, Asociația a elaborat 11 tururi virtuale pentru producătorii de fructe care au fost utilizate cu succes în cadrul misiunilor de afaceri și tururilor ghidate virtuale.
Tururile urmează a fi finalizate în luna octombrie, după finalizarea sezonului de recoltare a merelor.
Filmulețele și pozele 360 grade vor fi plasate pe paginile web: moldovafruct.md și dnfruit.md.
Comentarii