luni, 4 noiembrie, 2024
10 C
Chișinău
HomepageAdvertorialeNadejda Cornețel, BeSweet: „Colaborarea cu Kaufland oferă un avantaj semnificativ în negocierile cu alți...

Nadejda Cornețel, BeSweet: „Colaborarea cu Kaufland oferă un avantaj semnificativ în negocierile cu alți parteneri”

Recomandate

Brandul „BeSweet” a luat naștere din pasiunea soților Grigoriev și a celor două fiice, care au transformat dragostea pentru produse de calitate în afacere de familie.

Ideea de a lansa o linie de produse de patiserie a apărut atunci când familia a identificat oportunitatea de a exporta biscuiții în România. Cu o piață de desfacere stabilită, părinții Nadejdei și Iuliei – Tatiana și Leonid Grigoriev– au decis să se dedice producției de biscuiți.

După ce un partener român a reușit să listeze biscuiții „BeSweet” la o rețea internațională de magazine, livrările au început simultan atât pe piața din România, cât și pe cea din Republica Moldova.

Nadejda Cornețel își amintește că, în 2015, părinții ei – ambii ingineri, mama fiind tehnolog în domeniul panificației, iar tatăl inginer berar – discutau despre inițierea unei producții proprii.

„Când au început afacerea, s-au concentrat pe producție, adunând o echipă calificată și investind în utilajele necesare. Au identificat un depozit al unei foste fabrici și, cu ajutorul creditelor bancare, au modernizat spațiile.

După jumătate de an, au realizat că au nevoie de un manager care să se ocupe de dezvoltarea afacerii. Mama era implicată în producție, iar tatăl meu avea și alte activități, așa că am acceptat să preiau conducerea afacerii, renunțând la locul meu de muncă de atunci”, povestește Nadejda.

Astăzi, spațiile de producție cuprind peste 1000 m² și sunt dotate cu echipamente moderne. Aproximativ 60% din produsele „BeSweet” sunt exportate, restul fiind distribuite pe piața locală.

„Ne concentrăm pe parteneriate cu lanțuri de supermarket, atât în România, cât și în Republica Moldova. Majoritatea materiei prime – făină, zahăr, gem de mere, ciocolată, glazură – provine de la producători locali. Pentru a ne califica pentru exportul în UE fără taxe, folosim materii prime autohtone, ori de câte ori este posibil”, explică Nadejda.

Referindu-se la colaborarea cu Kaufland, Nadejda Cornețel menționează că a fost inițial dificil să-și aducă produsele pe rafturile acestui retailer.

„Am încercat să ne listăm în România, dar fără succes. Odată cu deschiderea Kaufland în Republica Moldova, am continuat să căutăm oportunități. În prima rundă de listări, nu am fost selectați, dar am perseverat, iar în cele din urmă am fost contactați pentru a prezenta oferta noastră. După discuții și demonstrarea calității constante a produselor noastre, am primit un vot de încredere. Acum suntem prezenți stabil în rețeaua Kaufland Moldova și apreciem această colaborare”.

Iulia Grigoriev, director comercial al „BeSweet” și sora Nadejdei, afirmă că prezența în Kaufland oferă un avantaj semnificativ în negocierile cu alți parteneri.

„Livrăm aproximativ 15 tipuri de biscuiți în diverse ambalaje. Îi îndemnăm pe consumatori să ne aleagă pentru calitatea autentică și gama variată de produse”.

Din perspectiva colaborării cu Kaufland, punctualitatea și calitatea sunt esențiale.

besweet

„Pentru a fi un partener de încredere, este crucial să livrezi la timp și să menții calitatea constantă. În plus, trebuie să respecți normele stricte de etichetare și siguranță alimentară”, subliniază Nadejda.

Compania investește constant în sustenabilitate. Au lansat un ambalaj nou – tăvițe din carton reciclabile.

„Ne propunem să ne extindem capacitatea de producție, am montat panouri solare și ne dorim să devenim un producător sustenabil. De asemenea, am participat la un program guvernamental de retehnologizare, care ne-a permis să achiziționăm utilaje moderne”, adaugă Nadejda.

Compania și-a stabilit, pentru următoarea perioadă să aducă biscuiții „BeSweet” pe rafturile din Kaufland România, precum și în alte țări.

„În România vedem un potențial imens, având în vedere proximitatea culturală și logistică. Creșterea constantă ne permite să investim în tehnologii noi și să ne extindem liniile de producție”, concluzionează Nadejda.

În prezent, BeSweet numără 50 de angajați, iar una dintre prioritățile principale ale companiei este îmbunătățirea continuă a condițiilor de muncă pentru echipă. Afacerea investește constant în tehnologii noi, facilități moderne și asigură un mediu de lucru sigur și confortabil.

„BeSweet” a demonstrat că prin muncă dedicată, inovație și respect pentru calitate, o afacere de familie din Republica Moldova poate să se dezvolte și să ajungă pe piețe internaționale.

Cu o viziune orientată spre sustenabilitate și expansiune, familia Cornețel își propune să continue să inspire și să cucerească noi piețe, oferind consumatorilor biscuiți autentici, de calitate superioară.

Acest material a fost realizat cu suportul financiar Kaufland Moldova în cadrul campaniei „Produs din Moldova. Proaspăt de-acasă”. Mai multe detalii despre cum puteți deveni furnizor și ce condiții trebuie să întrunească un potențial partener de livrare a produselor către Kaufland Moldova urmăriți pe acest link.

Tatiana Caraman
Tatiana Caraman
Staff Editor

Citește și ›

Advertoriale