Peste 50 de profesioniști din sectorul vitivinicol au participat la cursul „Piața internațională a vinului: cum să construiești eficient un brand de vin și o afacere durabilă”.
Cursul a fost organizat de Proiectul USAID Competitivitate și Reziliență Rurală în cadrul Academiei Vinului Moldovei, o inițiativă a Oficiului Național al Viei și Vinului, dezvoltată cu sprijinul proiectelor USAID.
Acest curs a adus în prim-plan soluții practice și strategii aplicate pentru promovarea vinurilor moldovenești pe piața internațională, contribuind astfel la creșterea vizibilității și succesului industriei.
Robert Joseph, expert internațional de renume și creatorul brandului de succes Le Grand Noir, care vinde anual 3,5 milioane de sticle în peste 65 de țări, a oferit participanților ocazia de a învăța direct de la unul dintre cei mai influenți profesioniști din industria vinului.
Academia Vinului Moldovei își propune să contribuie la creșterea competitivității industriei, dezvoltarea competențelor forței de muncă și promovarea inovației în sectorul vitivinicol.
Evenimente precum acesta evidențiază necesitatea dezvoltării continue a competențelor în sectorul vitivinicol, confirmând potențialul Moldovei de a deveni o voce puternică pe scena internațională a vinului prin educație și inovație.
Comentarii