Dragi prieteni, anul trecut, Agrobiznes.md a înregistrat un număr total de 2.044.350 de vizitatori unici și circa 4.180.201 de afișări de pagină, în creștere cu circa 13% față de 2021, potrivit Google Analytics.
Și Agrobiznes.ro își fortifică prezența pe piața din România, ridicându-se în topul preferințelor publicului local. În 2022, a înregistrat 936.000 de vizitatori unici, o creștere a audienței de circa 6,5 ori.
Misiunea Agrobiznes
- Dezvoltă și promovează instrumente IT inovatoare, generează informații și conexiuni ce contribuie la o mai bună evoluție a sectorului agricol.
- Asigură producătorii și mediul de business cu informații calitative, verificate, pentru a găsi mai ușor răspunsul la întrebări.
- Oferă o platformă profesionistă și canale media eficiente pentru companii, instituții și organizații care să le ajute să interacționeze cu publicul larg.
- Înlătură barierele de comunicare prin dezvoltarea canalelor dintre principalii jucători din sector, împărtășire de experiență și bune practici.
Proiecte în dezvoltare
- Prima platformă marketplace multivendor B2B dedicată sectorului agricol din Republica Moldova – www.agromag.md.
- Prima platformă de real-time agrometeo, cu prognoze și informații exclusive pentru producători – www.agmeteo.md.
- Prima bibliotecă agricolă digitală, ce conține peste 100 de publicații elaborate de experți naționali și internaționali – www.biblioteca.agrobiznes.md.
- Primul calendar de business agricol cu informații complete despre evenimentele agricole locale și internaționale – www.agrobiznes.md/calendar.
- Conferința AgTech – eveniment de anvergură organizat anual de Agrobiznes pentru a promova cele mai digitalizate afaceri și inițiative agricole din Moldova, România și Ucraina.
- Academia AgTech – inițiativă concepută de Agrobiznes pentru a dezvolta o comunitate de tineri inovatori care să producă schimbări în agricultura din Republica Moldova.
Despre noi
Agrobiznes este un proiect tech-media dedicat promovării bunelor practici în agricultură, tehnologiilor moderne și soluțiilor digitale ce vin să optimizeze activitatea producătorilor din sectorul agricol. Lansat acum 10 ani la Chișinău, Agrobiznes s-a extins ulterior în România (2021) – www.agrobiznes.ro – și în Italia (2022) – www.agrobiznes.it, iar unul dintre obiectivele de bază este de a înlătura frontierele în agricultură, aducând mai aproape tot ceea ce înseamnă inovație și performanță.
Agrobiznes – cifre și reușite
Agrobiznes este vizitat anual de circa 2 milioane de vizitatori unici. Comunitatea noastră în cadrul rețelelor de socializare este de circa 100.000 de urmăritori (Facebook, Viber, Telegram, WhatsApp, YouTube, Instagram, Newsletter).