Dragi prieteni, ținem să vă anunțăm că începând de luni, 3 august, echipa Agrobiznes a preluat în administrare pagina de Instagram Produs Acasă, o comunitate formată din peste 20,5 mii de urmăritori.
Produs Acasă își propune să susțină și să promoveze în mediul online producătorii locali de fructe, legume, vin și alte produse alimentare. Comunitatea este una activă și s-a format în perioada de carantină din primăvara aceasta, când producătorii locali nu aveau posibilitatea să-și vândă produsele direct, dar o făceau prin intermediul online.
În continuare, ne propunem să investim în această comunitate pentru a crea o nouă platformă online destinată promovării antreprenorilor din domeniul agroalimentar. Noi credem că astfel vom acoperi nevoia tot mai accentuată de a recunoaşte produsele moldovenești şi de a investi în economia locală.
În momentul de față, Agrobiznes deține și administrează următoarele comunități în cadrul rețelelor sociale:
- Pagina și grupul de Facebook Agrobiznes – cca. 34.000 de urmăritori;
- Comunitatea Locuri din Moldova – peste 70.000 de urmăritori;
- Comunitatea Blitz – 20.000 urmăritori;
- Comunitățile de Viber Agrobiznes – peste 6.000 de membri;
- Pagina de Instagram Agrobiznes – peste 2.500 de umăritori;
- Newsletter-ul săptămânal – peste 7.500 de abonați.