luni, 23 decembrie, 2024
0.5 C
Chișinău
HomepageAdvertorialeAntreprenoare: Trebuie să ne unim forțele și să valorificăm materia primă crescută local

Antreprenoare: Trebuie să ne unim forțele și să valorificăm materia primă crescută local

Recomandate

Istoria Angelei Sobol, antreprenoarea care a inițiat prima în Moldova o afacere cu fulgi de cereale sută la sută naturali destinați copiilor și adulților, este cunoscută aproape că fiecărei familii din țară.

Produsele sale au reușit în scurt timp să cucerească până și cei mai pretențioși copii, reușind să pună la dispoziția acestora o gamă largă de combinații: fulgi de cereale cu adaos din struguri, cu hrișcă, cu cacao, fără gluten și altele.

„Pornind de la faptul că mi-am dorit o alimentație sănătoasă pentru copilul meu, am decis să dezvolt această afacere și să creez un produs util și pentru alți copii. În plus, dezvoltând o afacere acasă, valorifici culturile crescute local, adică oferi o valoare mai mare acestora. Exportând materie primă, nu cred că aducem prea mult folos economiei naționale. 

Cu timpul, gama de produse s-a extins considerabil, totodată, majorându-se și numărul persoanelor care aleg o alimentație sănătoasă inclusiv consumând produsele noastre”.

Nici pe departe această realizare nu a fost ușoară, mai ales că atunci când lansezi o afacere este nevoie să excelezi în mai multe domenii: de la producerea calitativă, conform standardelor, identificarea surselor de finanțare pentru dezvoltarea afacerii și până la identificarea clienților și obținerea încrederii acestora este necesar foarte mult de muncit.

„Inițial, am beneficiat de un grant datorită căruia am putut deschide afacerea. Fără investițiile proprii însă, este destul de greu să te dezvolți. În căutarea unui partener de finanțare, am ajuns să colaborăm cu Mikro Kapital, iar apoi să devenim clienții fideli ai acestei companii. În primul rând, apreciez mult rapiditatea cu care sunt oferiți banii, pentru că în cadrul producerii nu e timp de așteptat sau de anulat ceva, oamenii așteaptă produsele și nu-i putem dezamăgi.

Cu Mikro Kapital am reușit să construim relații de încredere, iar acum fie și printr-un simplu apel telefonic pot prealabil stabili o înțelegere și primi banii, ceea ce este foarte comod”.

Acum se poate spune că tânăra antreprenoare a reușit, cu toate că munca făcută pentru a cuceri piața locală și nu doar, rămâne a fi una enormă.

„Unul din principiile în baza cărora producem este de a nu utiliza coloranți, aditivi, aromatizatori artificiali sau alte produse similare. Scopul nostru este să creăm un produs cu adevărat benefic, doar din ingrediente naturale, crescute local. Cu toate acestea, una dintre cele mai mari provocări a fost și rămâne identificarea noilor clienți, pentru că e destul de greu să te promovezi din cauza multitudinii de produse de pe piață”.

Chiar dacă zi de zi apar noi provocări, antreprenoarea este optimistă și dă dovadă de mult curaj în dezvoltarea afacerii sale.

„Avem un scop frumos ce ne dă puteri să mergem mai departe. Mă bucur mult că am reușit să livrăm pe piața locală astfel de produse. Este o afacere în care punem mult suflet și cred că din această cauză am reușit. Aș recomanda tuturor care au un obiectiv, să încerce să-l realizeze. Eu cred că totul este posibil, mai ales că la moment există mai multe oportunități de dezvoltare a afacerilor.

Pentru mai multe detalii despre ofertele de creditare, accesați mikrokapital.md

Video Agrobiznes
Video Agrobizneshttps://agrobiznes.md/productie-video
Producție video realizată de echipa Agrobiznes (P)

Citește și ›

Advertoriale