Asociația Moldova Fruct, în parteneriat cu Fondul American pentru Întreprinderi Ucraina-Moldova (UMAEF) și Agenția de Investiții din Moldova, anunță selectarea companiilor interesate să participe, în calitate de co-expozant, la standul de țară expus în cadrul Expoziției Internaționale Anuga 2025.
Anuga 2025 – detalii participare
Evenimentul se va desfășura în perioada 4-8 octombrie 2025, la Cologne, Germania. Anuga este una dintre cele mai importante expoziții specializate în industria Food&Beverages, un loc de conexiune la nivel global între comercianții cu amănuntul, furnizorii de servicii alimentare și de catering.
- Termenul – limită de depunere a dosarului: 31 Ianuarie 2025.
- Informații detaliate despre Anuga le puteți găsi pe site-ul expoziției.
Taxa inițială de participare la Anuga 2025 – 94 300 lei per companie (inclusiv pentru taxa de arendă a spațiului, taxa de înregistrare a co-expozanților, construcția și întreținerea standului (electricitate, curățenie), pachetele de promovare pe platforma expoziției, colectarea și exportul mostrelor), care este nerambursabilă și va fi achitată în cazul în care compania va fi selectată.
Această taxă nu acoperă costurile de transport și cazare, care vor fi suportate individual de fiecare companie.
Vor fi selectate maxim 12 companii, care vor întruni criteriile expuse mai jos.
Criteriile de selectare a companiilor-participante:
- Este companie autohtonă producătoare sau exportatoare de produse agro-alimentare: fructe și legume procesate, miere de albini, conserve din legume și fructe, etc.;
- Deține certificate relevante pentru piața UE;
- Are intenție de a face exporturi în țările UE:
- Are experiență de a exporta în UE și dorește în continuare să-și fortifice relațiile de comerț sau să găsească noi parteneri;
- Este interesată în dezvoltarea relațiilor comerciale cu rețelele internaționale sau distribuitori HoReCa;
- Deține un plan de marketing și dezvoltare a exporturilor;
- Demonstrează pregătire suficientă pentru a se prezenta și exporta în UE:
- Dispune de loturi comerciale de produse conform calității cerute în UE;
- Dispune de infrastructură de producere și soluții de ambalaj conform cerințelor cumpărătorilor europeni;
- Reprezentantul delegat vorbește limba engleză, are cunoștințele tehnice necesare (oferte de preț, logistică, proceduri) și împuterniciri de a negocia și comunica profesionist și responsabil cu potențialii parteneri comerciali;
- Dispune sau se angajează să elaboreze materialele promoționale (cărți de vizită, site web, broșură, adresă de e-mail corporativă);
- Se obligă să furnizeze informații relevante referitoare la rezultatele participării: numărul de contacte stabilite, valoarea produselor exportate ca urmare a participării la expoziție, lecțiile învățate/idei inovative/sugestii de îmbunătățire care vor fi împărtășite în rândurile producătorilor din sector în cadrul unor emisiuni TV, conferințe sau alte evenimente la care va fi invitat beneficiarul;
- Se obligă să contribuie solidar cu resurse financiare pentru costurile neacoperite de partenerii de dezvoltare.
Organizatorii vor oferi următorul suport:
- Spațiu de 104 m2 (aproximativ 9 m2 per companie);
- Stand amenajat (o recepție, o masă de negociere cu scaune, loc de păstrare a lucrurilor, loc pentru produse);
- Servicii de suport.
Companiile interesate se pot înregistra pe acest link.
Persoana de contact – Alexandra Bicu, Specialist Marketing.
- E-mail: [email protected]
- Mob/WhatsApp/Viber: +373 68355770.
Comentarii