‹ adv ›
Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) invită companiile specializate să participe la licitația publică privind achiziționarea bunurilor la proiectului „Dotarea cu utilaje de recoltare și producere a furajelor” din cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.
- Denumirea autorității contractante: Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova – Agenție de implementare.
- Obiectul achiziției: „Utilaje de recoltare și producere a furajelor”.
- Sursa alocației: Programul de granturi locale al PNUD în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.
- Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: livrarea bunurilor după semnarea contractului, în termen de 60 zile din momentul solicitării.
- Livrarea și descărcarea la destinație a bunurilor va fi efectuată cu transportul și personalul ofertantului câștigător la adresa: raionul Ungheni, satul Vulpești.
- Ofertantul va indica, disponibilitatea achiziționării cu aplicarea TVA la cota zero.
- Oferta urmează a fi depusă pe lot separat.
- Se asigura gratuit : traducerea cărților tehnice cu instrucțiuni de instalare si funcționare, montajul si punerea în funcțiune precum si instruirea personalului operativ.
- Locul livrării: raionul Ungheni, satul Vulpești.
- Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
- Termenul de garanție: 24 luni sau mai mult în cazul semnării contractului pe deservire tehnică.
- Criteriul de evaluare: Calitatea bunului elaborat și cel mai mic preț.
- Evaluarea ofertelor: pe lot separat.
- Oferta va conține specificației tehnice deplină solicitate conform caietului de sarcini (se anexează).
- Pentru a participa la concursul de achiziție agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota TVA 0, conform: Formularului ofertei (F1.1), Specificaţii tehnice (F2.1) și Specificaţii preț (F2.2);
Notă: Suma ofertei în mod obligatoriu va include prețul utilajului, transportul și descărcarea la destinație.
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
- Rechizitele bancare cu ștampila băncii.
- Certificat de conformitate.
- Informații generale despre participant și lista principalelor livrări, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
- Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:
- Telefonul: 022 23 5268
- E-mail: [email protected]
- Numele și prenumele persoanei responsabile: Silvia Dolghii
Depunerea ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 16:00, data de 21.01.2022.
- Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:
- Personal în plic sigilat la adresa: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare 151, et.2 (Cancelaria).
- Plicul va fi marcat „Proiectul ,,Dotarea cu utilaje de recoltare și producere a furajelor”, Lot_[denumirea ofertantului]”;
- Electronic la adresa: [email protected], indicându-se în subiectul mesajului ,,Dotarea cu utilaje de recoltare si producere a furajelor”, Nr. Lot _[denumirea ofertantului]”.
- Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și dată de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
- Ofertele întârziate vor fi respinse.
- Termenul de valabilitate a ofertei: 60 zile.
‹ adv ›
Comentarii