- Data lansării: 27 iulie, 2021
- Data încheierii: 06 August 2021, orele 12:00
În cadrul proiectului „Fructe moldovenești pentru lume”, Asociația Producătorilor și Exportatorilor de Fructe „Moldova Fruct”, în parteneriat cu Proiectul USAID Agricultura Performantă în Moldova (APM) și Agenția de Investiții anunță concurs de selectare a companiilor interesate să participe la:
Tallinn FoodFair care se va desfășura în perioada 29 septembrie -1 octombrie 2021, or. Tallinn, Estonia.
Informații detaliate găsiți aici.
Datorită limitărilor de spațiu (18 m2) și condiții speciale COVID la ediția din acest an vor fi selectate trei companii.
Prin urmare organizatorii vor selecta pentru participare companiile care pot demonstra comisiei de selectare că sunt pregătite și motivate conform criteriilor expuse mai jos.
Criteriile de selectare a companiilor-participante:
- Este membru al Moldova Fruct și nu are restanțe financiare față de Asociație;
- Are motivație reală de a exporta în țările UE:
- Deja exportă în UE;
- Este dorință de a lucra conform programelor cu rețelele de comerț cu amănuntul, sau comercianții angrosiști din UE, inclusiv cu plata la termen;
- Demonstrează un plan de a pătrunde pe piața UE.
- Demonstrează pregătire suficientă pentru a se prezenta și exporta în UE:
- Dispune de loturi comerciale de fructe conform calității cerute UE;
- Dispun de infrastructură post-recoltare și soluții de ambalaj moderne/inovative care ar face față cerințelor cumpărătorilor europeni;
- Reprezentantul delegat vorbește Engleza, are cunoștințele tehnice necesare (prețuri, logistică, proceduri) și împuterniciri dea negocia și comunica profesionist și responsabil cu potențialii parteneri din UE;
- Dispune sau se angajează să elaboreze materialele și instrumentele de comunicare (cartele de vizită, site web, broșură, e-mail corporativ).
- Implementează standarde, sau demonstrează că pot oferi produse certificate Global GAP/GRASP și/sau alte certificate relevante cerințelor pieței UE;
- Își asumă angajamentul să furnizeze Moldova Fruct informații relevante referitoare la rezultatele participării: contactele stabilite, cantitatea și valoarea tranzacțiilor rezultate, lecțiile învățate/sugestii pentru îmbunătățire;
- Își asumă angajamentul să contribuie solidar cu resurse financiare pentru acoperirea costurilor care nu pot fi acoperite de organizatori.
Participanții vor achita:
- Taxa de participare de minim 5000 mii lei pentru acoperirea costurilor neacoperite de organizatori, inclusiv pentru construcția și întreținerea standului, colectarea și exportul mostrelor;
- costurile de transport, cazare, precum și diurnele pentru reprezentantul delegat;
Organizatorii își asumă eforturile legate de organizarea logistică și de asistență a reprezentanților companiilor și achitarea următoarelor costuri de participare la eveniment:
- Costurile de arendă și construcție a standului expozițional.
- Bilete de intrare la expoziție în perioada 29 septembrie -1 octombrie 2021.
Companiile interesate de participare sunt invitate să pregătească și să expedieze până la data de 06 august 2021 Profilul actualizat (Formular de aplicare TFF_2021) la adresa de e-mail [email protected].
Titlul mesajului: „Tallinn FoodFair 2021 _ Denumirea companiei”. Organizatorii își rezervă dreptul de a efectua selectarea finală și de a nu precauta spre analiză solicitările incomplete.
Persoana de contact: Octavian Olaru, WhatApp/Viber: +373 68997709, Telefon Mobil: +373 68997709, E-mail: [email protected].
Pentru informații suplimentare nu ezitați să apelați persoana de contact.
Comentarii