Fruit Attraction – prezintă cifre promițătoare chiar și în faza de organizare. Târgul a depășit ocuparea ediției anterioare, înregistrând 58,700 metri pătrați dedicați produselor de fructe și legume. Se așteaptă ca acest număr să crească în săptămânile următoare.
Datorită încrederii industriei în acest eveniment global, organizatorii, IFEMA MADRID și FEPEX, au inclus sala 1 la eveniment. Această extindere înseamnă că Fruit Attraction 2023 va acoperi 9 săli, transformând Madridul într-un loc principal pentru marketingul produselor proaspete.
Alocarea sălilor are loc după cum urmează:
- Sala 1: Produse proaspete
- Sala 3: Comunitatea Valenciană, Italia și Industria Auxiliară
- Sala 5: Castilla La Mancha, La Rioja, Extremadura, Insulele Canare, Smart Agro, Biotech Attraction
- Sala 7: Murcia
- Sala 9: Andaluzia
Săli cu numere pare:
- Sala 4: Logistica Alimentelor Proaspete, țările din Emisfera Sudică
- Sala 6: Catalonia, Franța, Olanda, Belgia
- Sala 8: Portugalia, Italia, Germania, Ecorganic și Industria Aferentă
- Sala 10: Producători naționali și internaționali, Industria Auxiliară
Se așteaptă ca aproximativ 1.800 de companii să participe în Zona de Produse Proaspete, ceea ce înseamnă o creștere de 5,5% față de anul anterior. Zona Industriei Auxiliare evidențiază o creștere pentru Biotech Attraction (12,5%) și Smart Agro (10%). Numărul participanților în Zona de Logistică a Alimentelor Proaspete au crescut cu peste 23%.
La nivel global, 47 de țări sunt pregătite să participe, subliniind poziția Fruit Attraction ca eveniment comercial esențial la nivel mondial.