Ofertanții interesați să depună oferta trebuie să solicite documentația de licitație prin expedierea la adresa menționată mai jos a unui e-mail sau a unei scrisori în care să ofere datele complete de contact ale ofertantului conform modelului cererii atașate în cadrul anunțului de licitație.
În acest fel ne asigurăm că toți ofertanții vor primi și actualizările privind acest document de licitație.
Cererea de eliberarea a setului de documente urmează a fi expediate la adresa: [email protected] și [email protected].
Documentele obligatorii și modelul cererii le găsiți accesând pagina:
- UCIP IFAD.
- Rubrica Achiziții.
- Bunuri, lucrări și servicii non-consultanță.
- Licitația 11/23 PRR (AICI).
Cerințe minime:
- Volumul minim anual de lucrări de construcții necesare pentru acceptarea Ofertantului, în oricare dintre ultimii trei ani, va fi: 30 mln MDL (treizeci milioane lei);
- Experiența pe parcursul ultimilor 2 ani ca prim contractant în construcția a cel puțin unei lucrări de aceeași valoare și complexitate echivalentă cu lucrările solicitate de Angajator (pentru a satisface această cerință, lucrările indicate trebuie să fie finalizate în proporție de minim 80%);
- Diriginte de șantier atestat în domeniul construcțiilor rutiere (a. drumuri şi piste de aviaţie și b. poduri): cu prezentarea obligatorie a certificatelor care atestă acest fapt;
- Propuneri pentru disponibilitatea echipamentului esențial (propriu, leasing, chiria, etc.) enumerat în Datele despre Licitație.
Odată cu oferta trebuie să se depună și o garanție pentru participarea la licitație.
Licitația se va desfășura conform metodei de procurare „Licitație competitivă la nivel național” (National Competitive Bidding) specificată în Manualului de Procurări IFAD (decembrie 2020);
Participantul la licitație va pregăti un original şi o copie a ofertei (documentelor) cu specificarea respectivă pe plic: „Originalul ofertei”, „Copia ofertei”.
Originalul documentelor şi copia lor se sigilează în două plicuri separate cu inscripţia „Original” şi „Copia”, care împreună se vor sigila într-un plic suplimentar (comun).
De asemenea, în plicul comun se va include, pe suport electronic (CD, stick USB, etc.), varianta electronică scanată a ofertei depuse.
Varianta scanată inclusă pe suport electronic trebuie sa fie aceeași ca și oferta depusă în Original. În cazul apariţiei unor inexactități, grupul de lucru al Autorităţii contractante se va conduce de original.
Originalul şi copia ofertei vor fi semnate de Ofertant sau reprezentantul împuternicit. Acest drept trebuie să fie confirmat prin delegaţia (procura) anexată la ofertă.
Toate paginile ofertei trebuie semnate şi ștampilate de către Ofertant. Oferta participantului la licitaţie nu trebuie să conţină alte file, corectări, cu excepţia filelor corectate, confirmate prin semnătura şi ștampila.
Nu vor fi admise la concurs companiile care: nu și-au indeplinit obligațiile în raporturile contractuale anterioare cu UCIP IFAD, au exercitat sau au fost implicate în practici coercitive de complot, corupție, fraudă în raport cu UCIP IFAD, sunt în conflict de interese cu Grupul-client – Primăria satului Antonești, r-nul Cantemir, agenţi economici, locuitori ai satului.
UCIP IFAD îşi rezervă dreptul de a anula procedura de licitaţie şi de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de atribuirea contractului, în cazul în care sesizează lipsa unei concurenţe efective, se află în imposibilitatea acoperirii financiare sau în cazurile necorespunderii ofertelor cerinţelor stabilite în invitaţia de participare, fără a-şi crea astfel anumite obligaţii faţă de ofertanţi.
Beneficiarul va înregistra doar ofertele prezentate până la data limită de depunere a acestora şi în ordinea cronologică a recepționării.
Ofertele urmează a fi prezentate în plicuri sigilate până la data de 7 Aprilie 2023, ora 10:00, termen extins prin relansare.
Deschiderea ofertelor va avea loc online, prin intermediul platformei Zoom. Data și ora ședinței de deschidere va fi comunicată ulterior.
Întrebările cu privire la licitație pot fi transmise la adresa de email: [email protected].
Attn: Igor Tomița, Asistent în procurări, of. 1303, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 162, Chișinău, MD-2004, Republica Moldova. E-mail: [email protected].
Comentarii