Organizația de Atragere a Investițiilor și Promovare a Exportului din Moldova (MIEPO), anunță Concurs pentru ocuparea postului vacant de Expert promovarea exportului (Șef departament).
Perioada de angajare: pe perioadă nedeterminată, cu termen de probă conform prevederilor CM.
Responsabilităţile specifice funcţiei
- Realizarea cu responsabilitate şi la timp a sarcinilor de promovare a exporturilor din Moldova.
- Asigurarea unei legături cu subdiviziunile Ministerului Economiei, celelalte ministerele/organizaţii guvernamentale, organizaţiile donatoare, întreprinderile producătoare autohtone în vederea promovării exporturilor.
- Monitorizarea politicii şi strategiei de stat în sectorul promovării exporturilor pentru aplicare în practică.
- Planificarea, promovarea şi coordonarea programelor privind promovarea exporturilor.
- Organizarea/participarea la diferite evenimente promoţionale (expoziţii, târguri, forumuri şi misiuni economice, întâlniri ai oamenilor de afaceri, etc.) în Moldova şi peste hotare cu scopul facilitării accesului produselor autohtone pe pieţele străine.
- Asigurarea executării planurilor de activitate ale MIEPO, MEI şi Guvernului Republicii Moldova.
- Elaborarea notelor analitice, informative şi sintezelor privind situaţia în domeniul promovării exporturilor, a rapoartelor despre activitate şi prezentarea lor destinatarilor.
- Activităţi curente.
Responsabilităţi
- Respectarea Regulamentului MIEPO, a legislaţiei în vigoare relevantă şi a tratatelor internaţionale la care Republica Moldova face parte;
- Răspunde de îndeplinirea necalitativă şi/sau nu în termenii stabiliţi a sarcinilor puse de către conducerea MIEPO;
- Răspunde de activitatea sa în timpul reprezentării MIEPO;
- Respectă politica de confidenţialitate;
- Răspunde de monitorizarea performanţei fiecărui proiect în parte şi colectarea datelor relevante privind indicatorii de proiect etc.
Criterii de angajare
- studii universitare complete, experienţă (minim 3 ani) în domeniul promovării exporturilor sau/și domenii similare;
- cunoaşterea actelor normative şi legislative din domeniu;
- cunoştinţe de operare la calculator: Widows, MS-Word, MS-Excel, MS-Power Point, internet;
- studii universitare în economie, studii internaționale sau alte domenii relevante;
- abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, luarea deciziilor, analiză şi sinteză, argumentare, soluţionare de probleme, comunicare eficientă, punctualitate;
- cunoașterea limbilor – română, rusă, engleza, alte limbi străine – reprezintă un avantaj.
Candidaţii pentru ocuparea acestei funcţii trebuie să transmită un Curriculum Vitae şi o scrisoare de intenţie la următoarea adresă: [email protected] cu menţiunea „Pentru funcţia de Expert promovarea exportului”.
Data limită: 1 decembrie 2017