- pub -

Responsabilităţile:

  • comunicare instituțională: formează imaginea MIEPO în relațiile cu publicul, mediul de afaceri, organizațiile guvernamentale, partenerii de dezvoltare, instituțiile media;
  • formarea imaginii liderilor MIEPO (director, vicedirector, experți) în funcție de domeniul lor de competență și vizibilitatea scontată;
  • comunicarea permanentă a realizărilor și proiectelor în dezvoltare MIEPO cu accentuarea misiunii și viziunii în relațiile cu beneficiarii/ partenerii instituției;
  • comunicarea permanentă a realizărilor și schimbărilor din domenii adiacente cu influență asupra climatului de afaceri din Republica Moldova.
  • comunicare de țară: formează poziționarea și imaginea Republicii Moldova în calitate de destinație pentru investiții și partener comercial de încredere;
  • formează conținut pentru promovarea de țară;
  • relații media;
    menținerea resurselor informaționale relevante (pagina web, pagina facebook, LindeIn, Twitter);
  • evaluarea nevoilor și instruirea personalului MIEPO în domeniul de dezvoltare și utilizare corectă a combinației instrumentelor și canalelor de comunicare și a tehnologiilor informaționale pentru a răspunde nevoilor deținătorilor de interes în activitatea MIEPO;
  • organizarea de evenimente media (conferințe de presă, briefing-uri, seminare și cluburi de presă);
  • elaborarea periodică a rapoartelor cantitative și analitice privind acoperirea media a activităților MIEPO;
  • participarea în procesele de planificare și bugetare a MIEPO pentru a asigura atingerea obiectivelor de comunicare a instituției.

Criterii de angajare:

  • studii universitare complete, experienţă (reprezintă un avantaj) în comunicare mass-media, campanii mediatice;
  • abilităţi de lucru cu mass-media, consiliere de imagine, monitorizarea presei, procesare de date statistice şi de menţinere a paginilor web;
  • abilităţi de utilizare a calculatorului, gestionare de date şi programe operaţionale, inclusiv pentru prezentări publice;
  • cunoaşterea exemplară a sectorului public, mediului asociativ, media din RM şi din străinătate;
  • cunoaşterea fluentă a limbii engleze, română şi rusă.
  • cetăţean al Republicii Moldova.

Candidaţii pentru ocuparea acestei funcţii trebuie să transmită un Curriculum Vitae şi o scrisoare de intenţie, precum şi datele de contact ale două persoane care ar putea oferi referinţă (preferabil foşti sau actuali angajatori), la următoarea adresă: [email protected] cu menţiunea „Pentru funcţia de Specialist comunicare”

Data limită: 16 ianuarie 2018

- pub -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here