Asociația Producătorilor și Exportatorilor de Fructe Moldova Fruct anunță concurs de angajare a unui Specialist Agrobusiness și a unui specialist în comerț și export a fructelor.
Specialist Agrobusiness
Scopul postului: planificarea și implementarea activităților de dezvoltarea afacerilor din sectorul fructelor proaspete pentru membrii/beneficiarii Asociației: întreprinderi agricole, cooperative, grupuri de producători etc.
Responsabilități:
- Asigură consultarea cu membrii Asociației și implementarea planului anual de instruire și transfer tehnologic.
- Elaborează graficul activităților de instruire și transfer tehnologic și evaluează indicatorii stabiliți.
- Organizează vizite de studiu locale și internaționale, instruiri teoretice și vizite în câmp, conferințe, ședințe ale Consiliului de Administrare, adunări generale ale Asociației.
- Facilitează relațiile dintre membrii Asociației și experții/consultanții pe domeniile tehnologiilor de producere și post-recoltare a fructelor.
- Elaborează și actualizează baza de date cu furnizorii de inputuri din sectorul fructelor și facilitează relațiile membrilor cu aceștia.
- Asigură circuitul eficient de informație în cadrul Asociației referitor la tehnologiile noi și rezultatele obținute în cadrul loturilor demonstrative.
- Informează și consultă membrii Asociației despre posibilitățile de finanțare a investițiilor în sectorul producerii și procesării fructelor inclusiv prin programul de subvenționare de stat.
- Participă la atragerea proiectelor de asistență tehnică în domeniul instruirilor și transferului tehnologic din sectorul pomicol.
Abilități și experiență:
- Studii: superioare şi post-universitare în domeniul economic;
- Calificări: economie/business și administrare/agronomie;
- Experiența de muncă: minim 3 ani de activitate în domeniul respectiv;
- Limbi vorbite: româna, rusa, engleza;
- Cunoștințe și abilități: abilități avansate de comunicare, cunoștințe teoretice și practice în domeniul businessului cu fructele, gestionarea eficientă a informației în lucrul cu dosarele, capacități de organizare a evenimentelor, lucru în echipă, cunoștințe avansate de utilizare a calculatorului și WEB.
Concurs de angajare a unui specialist în comerț și export a fructelor
Scopul postului: consultă și implementează activități de marketing orientate spre promovarea fructelor moldovenești pe piața locală și piețele alternative de desfacere pentru membrii/beneficiarii asociației: întreprinderi agricole individuale (fermieri), cooperative de întreprinzător, grupuri de producători etc.
Responsabilități:
- Consultă cu membrii și implementează planul activităților de marketing sub genericul „Fructe moldovenești pentru lume”.
- Facilitează relațiile comerciale dintre membrii asociației cu clienții de pe piața locală și externă.
- Organizează, coordonează și asigură participarea eficientă în Expoziții și Târguri Internaționale și locale.
- Planifică și organizează eficient misiuni de afaceri interne (a cumpărătorului) și externe (a exportatorului).
- Informează și consultă membrii despre standardele de marketing, cerințele de piață, standarde de calitate și certificare.
- Asigură o comunicare eficientă cu reprezentanții comerciali ai ambasadelor R.Moldova în țările care reprezintă piețele-țintă de export.
- Elaborează studii și cercetări de marketing pe diferite specii de fructe proaspete.
- Elaborează materiale, informații și studii care facilitează implementarea activităților de comerț și promovare a fructelor.
- Oferă consultanță la dezvoltarea activităților de marketing pentru membrii Asociației în baza planurilor de mentorat individual sau de grup (studii de piață, misiuni de afacere, elaborarea planurilor de marketing, alte activități).
- Monitorizează respectarea condițiilor de utilizare a mărcii comerciale „Moldova – un gust deosebit”.
- Elaborează propuneri și implementează proiecte cu partenerii de dezvoltare.
Abilități și experiență:
- Studii: superioare şi post-universitare profil economic și comerț;
- Calificări: economie/ marketing/ relații economice internaționale;
- Experiența de muncă: minim 3 ani de activitate în domeniul respectiv sau domenii conexe;
- Limbi vorbite: româna, engleza, rusa;
- Cunoștințe și abilități: abilități avansate de comunicare scrisă și orală cu mediul de afaceri, de lucru în echipă, gândire critică, cunoștințe teoretice și practice în domeniul comerțului local și internațional, gestionarea eficientă a informației în lucrul cu dosarele, capacități de organizare a evenimentelor, cunoștințe avansate de utilizare a calculatorului și WEB, preferabil abilități de bază de design grafic.
Candidații interesați sunt invitați să depună CV-urile la adresa de E-mail: [email protected] până la data de 15 ianuarie 2023.
Comentarii