‹ adv ›
‹ adv ›
‹ adv ›
sâmbătă, 2 noiembrie, 2024
16.2 C
Chișinău
‹ adv ›
HomepageȘtiriMoldova Fruct anunță selectarea participanților la Expoziția Internațională Freskon 2024

Moldova Fruct anunță selectarea participanților la Expoziția Internațională Freskon 2024

Comentarii

‹ adv ›
‹ adv ›

Asociația „Moldova Fruct”, în parteneriat cu Proiectul USAID Competitivitate și Reziliență Rurală în Moldova și Western NIS Enterprise Fund anunță selectarea companiilor interesate să participe la Expoziția Internațională Freskon 2024, care se va desfășura în perioada 11-13 Aprilie 2024, la Thessaloniki, Grecia în cadrul standului de țară: „Moldova un gust deosebit”

Termenul de expediere a formularului de aplicare: 31 ianuarie 2024.

Freskon este una dintre cele mai importante expoziții specializate în fructe sâmburoase la început de sezon, unde își dau întâlnire producătorii și importatorii din UE și Orientul Mijlociu.

‹ adv ›

Ediția din acest an este dedicată caiselor.

Conferința din 11 aprilie, parte componentă a expoziției, va atrage experți internaționali, care vor aborda cele mai actuale provocări cu privire la soiuri, boli, practici de producere, conservare, ambalare, precum și comportamentul consumatorilor.

Mai multe informații despre eveniment găsiți aici.

‹ adv ›

Taxa inițială de înregistrare la Freskon 2024 – 10 000 lei (aceasta include o parte din cheltuielile pentru arendă a spațiului, taxa de înregistrare a co-expozanților, construcția și întreținerea standului (electricitate, curățenie), precum și promovarea pe platforma expoziției), care este nerambursabilă și va fi achitată în cazul în care compania este selectată.

Vor fi alese maximum 7 companii, care vor întruni următoarele criterii:

  • Deținerea certificatelor corespunzătoare (Global G.A.P./ GRASP/ IFS/ BRC / SMETA);
  • Pregătire suficientă pentru export în UE și Orientul Mijlociu:
  • Disponibilitatea loturilor comerciale de fructe conform cerințelor de calitate înaintate de importatori;
  • Infrastructură post-recoltare și soluții de ambalaj moderne;
  • Abilități de comunicare în limba engleză, cunoștințe tehnice necesare (prețuri, logistică, proceduri) și împuterniciri de negociere cu potențialii parteneri comerciali;
  • Materiale promoționale (cărți de vizită, site web, broșură, adresă de e-mail corporativă);
  • Obligativitatea furnizării informațiilor relevante referitoare la rezultatele participării: numărul de contacte stabilite, valoarea produselor exportate ca urmare a participării la expoziție, lecțiile învățate/idei inovative/sugestii de îmbunătățire care vor fi împărtășite cu producătorii din sector în cadrul unor evenimente tematice;
  • Contribuții cu resurse financiare pentru costurile neacoperite de partenerii de dezvoltare;
  • Lipsa restanțelor financiare față de Asociația Moldova Fruct.

Criterii preferabile, dar nu obligatorii:

‹ adv ›
  • Experiență în exportul pe piețele din UE și Orientul Mijlociu, precum și intenția fortificării relațiilor de comerț sau a stabilirii de noi parteneriate;
  • Plan de marketing și dezvoltare a exporturilor.

Prioritate vor avea companiile care nu au beneficiat anterior de suport pe marketing din partea Asociației.

Companiile interesate pot aplica aici.

‹ adv ›
‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›