‹ adv ›
‹ adv ›
‹ adv ›
vineri, 26 aprilie, 2024
16.6 C
Chișinău
‹ adv ›
HomepageȘtiriO delegație din Franța, interesată de vinurile Moldovei

O delegație din Franța, interesată de vinurile Moldovei

‹ adv ›

Comentarii

‹ adv ›

În perioada 17-20 ianuarie 2022, o delegație din Franța s-a aflat într-o vizită de studiu în Republica Moldova.

Întreg programul delegației franceze a fost organizat de Oficiul Național al Viei și Vinului (Republica Moldova), în colaborare cu Camera de Agricultură din Dordogne (Franța) și a fost destinat beneficiarilor proiectului PartnersInWine, din cadrul programului EU4Business: Connecting Companies. 

Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM), în calitate de membru al Consorțiumului vitivinicol din cadrul proiectului EU4Business: Connecting Companies al Eurochambres are sarcina de a monitoriza implementarea conformă a proiectului PartnersInWine.

Vizita de studiu a avut drept scop schimbul de experiență, transferul de cunoștințe și know-how, facilitarea legăturilor de afaceri între beneficiarii proiectului, în vederea creșterii sustenabilității și producției de vin, internaționalizarea afacerilor și preluarea celor mai bune practici.

Pe durata aflării în Republica Moldova delegația franceză s-a familiarizat cu sectorul vitivinicol al Republicii Moldova, a vizitat mai multe vinării din țară (Familia Mea, Domeniul la Prut, vinăria Agroservice-Com SRL) unde au avut posibilitatea să vadă nemijlocit pe teren soiurile și în ce condiții este cultivată vița-de-vie, au degustat și apreciat vinurile autohtone.

De asemenea, au avut o întrevedere cu importatorii și distribuitorii locali de băuturi alcoolice.

‹ adv ›

Notă: Proiectul PartnersInWine implementat de Oficiul Național al Viei și Vinului în colaborare cu Camera de Agricultură din Dordogne (Franța) este finanțat și realizat cu susținerea Programului EU4Business: Connecting Companies (EUROCHAMBRES) creșterea competitivității produselor vinicole, valorificarea autenticității și orientarea spre consumator.

Printre obiectivele sale de bază se numără diversificarea piețelor de desfacere și promovarea vinurilor moldovenești prin programul național și brandul național vinicol „Vinul Moldovei. O legendă vie”.

EU4Business este o inițiativă a EUROCHAMBRES, care sprijină statele din Parteneriatul estic pentru a-și realiza întregul potențial, de a stimula creșterea economică și a consolida relațiile dintre Uniunea Europeană și cei șase vecini estici (Armenia, Azerbaidjan, Belarus, Georgia, Moldova și Ucraina).

‹ adv ›

Advertoriale

‹ adv ›
‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›