Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii angajează consultant în afaceri şi export.
Responsabilități:
- Acordă consultanţă generală şi suport în lansarea şi dezvoltarea afacerilor pentru IMM.
- Acordă consultanță în managementul general, managementul strategic, marketing şi managementul financiar.
- Identifică şi efectuează analiza nevoilor/dificultăţilor reprezentanţilor sectorului IMM şi propune soluţii.
- Acordă suport în efectuarea diagnozei economico – financiare a IMM.
- Propune strategii pe termen lung pentru dezvoltarea afacerilor.
- Identifică, conlucrează şi acordă consultanţă IMM orientate spre export.
- Contribuie la implementarea programelor de suport în afaceri pentru IMM-uri.
- Recepţionează şi examinează dosarele prezentate de beneficiari şi verifică conţinutul lor şi corectitudinea documentelor financiare aferente.
Abilități:
- Aptitudini excelente de prezentare în mod coerent a informaţiei.
- Gândire analitică, corectitudine şi amabilitate.
- Integritate, dinamism, autonomie în lucru, punctualitate.
- Flexibilitate şi adaptabilitate.
- Rigoare profesională şi inițiativă.
Cerințe:
- Studii superioare în managementul afacerilor, finanţe sau economie.
- Experiență de minim 5 ani în afaceri.
- Cunoştinţe temeinice în domeniul legislaţiei referitor la antreprenoriat.
- Capacitatea de a lua decizii rapide, de a acţiona independent şi de a lucra în echipă.
- Capacitatea de a identifica şi propune soluţii la problemele apărute în cadrul procesului de consultanţă.
- Cunoștințe avansate operare PC şi aplicaţii.
- Cunoștințe excelente de limbă rusă şi engleză.
Candidaţii ce corespund profilului solicitat sunt rugați să expedieze CV şi scrisoarea de intenţie la adresa de e-mail: [email protected] până la data de 17 iulie.
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.