10 producători de fructe au avut oportunitatea de a-și prezenta afacerile și produsele pe platforma internațională de referință pentru sectorul horticol, Freshplaza.com, în cadrul unei misiuni de documentare organizată de Asociația Moldova Fruct, cu suportul Proiectului USAID Competitivitate și Reziliență Rurală în Moldova.
Pe parcursul a 5 zile, producătorii au invitat jurnaliștii Freshplaza în livezile și depozitele lor, oferind o imagine de ansamblu asupra procesului de producție și post recoltă a fructelor, de la livadă până la export.
La rândul său, Ștefan Pîslaru, manager vânzări în cadrul Staragro Group SRL, a subliniat importanța promovării:
Misiunea de documentare Freshplaza a reprezentat o oportunitate excelentă pentru companiile moldovenești de a-și promova afacerea pe plan internațional pentru a-și consolida poziția pe piața internațională și pentru a atrage noi cumpărători atât din Europa, cât și din întreaga lume.
Peter de Cramer, editorul Freshplaza.com, a fost impresionat de evoluția sectorului fructelor în Moldova:
Freshplaza este la a doua sa misiune în Moldova. Prima vizită a avut loc în 2022.
Comentarii