30 de companii locale vor putea beneficia de 2 misiuni de afaceri pe două piețe de export diferite, în vederea sporirii și diversificării exporturilor din sectoarele-cheie ale Republicii Moldova. Apelul este organizat de Agenția de Investiții din Republica Moldova, în colaborare cu Banca Mondială, în cadrul unui nou Program cu genericul „Export Mission”.
Programul prevede identificarea partenerilor de afaceri relevanți pe piețele-țintă: România, Germania, Țările Baltice și organizarea sesiunilor bilaterale (B2B) individuale pentru contractarea livrărilor.
Misiunile de afaceri se vor organiza pe sectoare, după cum urmează:
- Fructe proaspete și procesate – Germania, Țările Baltice
- Electronică, mașini, echipamente și utilaje – România, Germania
- Fabricarea de mobilă – România, Germania
Tot ceea ce trebuie să facă antreprenorul local, este să completeze Formularul de participare până la data de 12 februarie, accesând linkul și să respecte o serie de criterii de selecție care pot fi accesate aici –Regulamentul.
În concurs vor fi selectate câte 10 companii per fiecare sector stabilit.
Programul EXPORT MISSION se înscrie în cadrul Proiectului Ameliorarea Competitivității, finanțat de Banca Mondială, care vine în sprijinul Guvernului Republicii Moldova pentru întărirea competitivității la export a agenților economici prin intermediul finanțărilor nerambursabile și a liniei de credit pentru exportatori; asistență autorităților în crearea unui mediu de afaceri favorabil și întărirea capacitaților instituționale a Agenției de Investiții și Organizației pentru Dezvoltarea Întreprinderilor Mici și Mijlocii.
Comentarii