‹ adv ›
‹ adv ›
‹ adv ›
vineri, 22 noiembrie, 2024
8.3 C
Chișinău
‹ adv ›
HomepageȘtiriCe vinuri din Moldova preferă europenii și chinezii

Ce vinuri din Moldova preferă europenii și chinezii

Comentarii

‹ adv ›
‹ adv ›

Europenii preferă vinuri seci, iar chinezii vin roșu moale, au spus reprezentanții Oficiului Național al Viei și Vinului (ONVV), revenind de la expozițiile internaționale a vinurilor „ProWein 2017”, Dusseldorf (Germania), desfășurat între 19-21 martie 2017, și „China Food and Drink Fair 2017”, care a avut loc la Chengdu (China), între 23-25 martie 2017.

Ce vinuri moldovenești preferă europenii și chinezii

Gheorghe Arpentin, directorul Oficiul Național al Viei și Vinului, a spus că producătorii de vinuri vor să promoveze și să consolideze imaginea vinurilor din Moldova în mod special în Europa și China. Arpentin a vorbit și despre gusturile consumatorilor din aceste regini în cadrul conferinței de presă, pe data de 28 martie.

„Moldova produce vinuri din ce în ce mai adaptate gusturilor diverse de pe mapamond: dacă pe piața europeană sunt mai apreciate vinurile seci, consumatorii chinezi preferă un vin roșu moale, fără tanini agresivi, fără aciditate. Datorită reformelor din sector, acum reușim să răspundem perfect acestor așteptări, oferind o mare diversitate de vinuri de calitate, și cu personalitate în același timp”, a spus Gheorghe Arpentin.

‹ adv ›

„ProWein 2017”

Republica Moldova a participat la expoziția „ProWein” pentru a patra oară și a reunit în acest an 35 de vinării. Acestea au selectat vinuri pentru a corespunde predilecțiilor consumatorilor europeni – în special vinuri seci albe, rose și roșii.

„China Food and Drink Fair 2017”

‹ adv ›

La această ediție a „China Food and Drink Fair” (CFDF) Republica Moldova a fost prezentă pentru a doua oară unde și-au expus produsele 24 de companii.

Diana Lazăr, vicedirector al Proiectului de Competitivitate din Moldova, USAID, consideră că Moldova trebuie să investească în promovarea vinurilor pe piața chineză pentru că are o gama largă de produse care sunt pe placul consumatorului chinez.

„Participarea Republicii Moldova la acest târg de vinuri sub brandul „Wine of Moldova” este foarte importantă, dat fiind faptul că piața chineză a vinurilor este în creștere continuă și urmează să devină piața numărul doi din lume în ceea ce privește consumul de vinuri. Cercetările de piață, dar și asemenea evenimente demonstrează că Vinul Moldovei este foarte competitiv pe această piață și ar avea multe de oferit”, a spus Diana Lazăr.

Producătorii din Moldova au constatat că iubitorii de vin din China sunt tentați să experimenteze și să cunoască gusturi noi, manifestând un interes sporit pentru vinul produs în Moldova, piața chineză fiind suprasaturată de vinuri franceze și australiene.

‹ adv ›

Participarea vinurilor din Moldova la cele două evenimente a fost organizată și finanțată de Oficiul Național al Viei și Vinului.

‹ adv ›
‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›