‹ adv ›
‹ adv ›
‹ adv ›
vineri, 19 aprilie, 2024
7.7 C
Chișinău
‹ adv ›
HomepageArticoleDe ce este important ambalajul de culoare roșie? Particularitățile exportului în China

De ce este important ambalajul de culoare roșie? Particularitățile exportului în China

‹ adv ›

Comentarii

‹ adv ›

Dacă intenționați să exportați produse horticole în China, vă recomandăm să citiți sfaturile unor exportatori mai experimentați. Angajații companiei FruitMax, care oferă servicii de intermediere și consultanță exportatorilor direct în Shanghai au dezvăluit unele secrete ale vânzărilor de succes.

Potrivit lui Jaap Pees, unul dintre angajați, piața chineză este interesantă, deoarece este una foarte tânără, încă în curs de dezvoltare și unde pot fi găsit nișe câștigătoare.

„Acest lucru se datorează imprevizibilității, fluctuațiilor de prețuri și faptului că multe nișe sunt încă în curs de formare. Este una dintre capcanele cu care se pot confrunta companiile. Pe de o parte, exportatorii sunt inspirați de marile oportunități, iar pe de altă parte, uneori întâmpină dificultăți în a-și începe vânzările, sau nu obțin rezultate pe măsura așteptărilor”, a spus Jaap Pees.

Cine se trezește mai dimineață – acela și vinde!

„Există cu siguranță oportunități, dar China necesită colaborare pe termen lung, o mare răbdare și, cel mai important, în timpul vânzărilor trebuie să fiți mereu pe loc. Chinezii se trezesc mai devreme, astfel containerele trebuie să fie deschise de dimineață  până seara târziu. Angajații trebuie să știe limba, să răspundă la orice întrebare, creând astfel o imagine pozitivă a furnizorului. Cumpărătorul chinez este foarte atent la detalii si ambalajul produsului”.

Dacă doriți să faceți vânzări trebuie să ambalați în roșu

„China este o piață unică, cu preferințe speciale pentru fructe. Fructele sunt adesea dăruite, astfel aspectul pachetului și dimensiunea acestuia sunt foarte importante. Ambalajele roșii funcționează foarte bine, deoarece această culoare este asociată cu multe momente pozitive. Alte culori au, de asemenea, semnificația lor, deci este important să țineți cont de acest lucru. Comunicăm foarte mult cu lanțurile de supermarketuri din Shanghai pentru a ști exact ce doresc clienții și care sunt tendințele”, au menționat experții.

Portul Shanghai este locul unde ajung o bună parte din fructele importate. Apoi, de pe piața angro din Shanghai, mărfurile sunt vândute în interiorul țării. În consecință, succesul vânzărilor depinde în mare măsură de o rețea vastă de distribuitori atât în nordul, cât și în sudul țării.

După spusele experților, prezența la expozițiile chineze și activitatea pe rețelele sociale facilitează introducerea produselor noi pe piață. Consumatorii chinezi verifică recenziile pe internet, astfel, rețelele sociale devin un instrument excelent pentru a aduce produsul mai aproape de consumator, pentru a afla despre meritele și originea sa. Feedback-ul sporește încrederea consumatorilor. Comunicarea este cheia unei afaceri de succes.

‹ adv ›

Advertoriale

‹ adv ›
‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›