FRUIT LOGISTICA, târgul de frunte pentru industria globală de produse proaspete, este pe cale să atragă un număr mare de expozanți și vizitatori din întreaga lume la următoarea ediție.
FRUIT LOGISTICA oferă cumpărătorilor și furnizorilor din întreaga lume ocazia de a face conexiuni valoroase într-un mediu comercial dificil. Evenimentul oferă, de asemenea, o oportunitate perfectă de a explora noi modalități de a depăși provocările economice, de mediu, geopolitice și tehnologice.
Pe lângă numărul mare de cumpărători și vânzători, FRUIT LOGISTICA oferă și o varietate de programe educaționale și evenimente de networking. La noua ediție, evenimentul va aborda provocările cu care se confruntă industria produselor proaspete, cum ar fi schimbările climatice, siguranța alimentelor și durabilitatea.
„FRUIT LOGISTICA este mereu în pas cu ultimele tendințe și inovații din industria produselor proaspete. Ne angajăm să oferim expozanților și vizitatorilor instrumentele și resursele necesare pentru a reuși într-o piață în continuă schimbare”, a declarat Mangelberger.