Istoria afacerii familiei Rizov din Taraclia își are începutul în anul 2008, când membrii acesteia au cumpărat mai multe terenuri și au început să cultive viță de vie.
După mai bine de zece ani de muncă, familia a reușit să-și dezvolte propria vinărie și se poate mândri cu vin de calitate înaltă, care corespunde tuturor standardelor internaționale. Fondatorul vinăriei este Serghei Rizov, în vârstă de 46 de ani.
Pentru a-și dezvolta afacerea, anul trecut, antreprenorul a decis să aplice la programul Digital Impact, parte a proiectului EU4Moldova: Startup City Cahul.
Astfel, după ce a trecut toate etapele programului, Serghei Rizov a obținut un grant datorită căruia a elaborat o cramă digitală, proiect unic în Republica Moldova.
Potrivit lui Serghei, scopul creării acestei crame digitale este de a-și extinde baza de clienți, dar și de a dezvolta cultura consumului de vin în Republica Moldova.
Antreprenorul spune că proiectele precum Startup City Cahul au un rol primordial în dezvoltarea regiunii de sud a țării.
Programul Digital Impact pentru Cahul este implementat de Startup Moldova în perioada 2022-2024 și face parte din Proiectul EU4Moldova: Startup City Cahul, finanțat de Uniunea Europeană, Suedia și implementat de ATIC.
Obiectivele programului sunt sprijinirea dezvoltării startup-urilor digitale și inovatoare din regiunea Cahul.
Comentarii