FinComBank susţine dezvoltarea mediului de afaceri din Găgăuzia în calitate de partener general al Forumului Economic Internaţional “Investiţiile în Găgăuzia – vectorul dezvoltării”, ediţia a III-a, desfăşurat la Comrat în perioada 31 octombrie-1 noiembrie, curent.
Evenimentul a întrunit peste 250 de participanţi, printre care reprezentanţi ai autorităţilor publice locale, oameni de afaceri şi potenţiali investitori din Federaţia Rusă, Turcia, România, Polonia.
În cadrul evenimentului, preşedintele FinComBank, Victor Hvorostovschi a afirmat că prezenţa băncii la eveniment în calitate de partener general nu este una întâmplătoare, deoarece dezvoltarea mediului de afaceri şi atragerea investiţiilor constituie o prioritate pentru Republica Moldova. Bănca răspunde acestei priorităţi naţionale prin susţinerea planurilor de afaceri ale antreprenorilor şi oferirea la timpul potrivit a celor mai bune produse de finanţare.
„Acest eveniment organizat la Comrat vine să unească eforturile autorităţilor publice, ale mediului de afaceri şi investitorilor pentru îmbunătăţirea cât mai energică mediului de afaceri, începând cu cel din regiuni. Astăzi, antreprenorii îşi doresc mai mult ca oricând de la instituţiile bancare un parteneriat sigur, o mână de ajutor în condiţiile dure pentru dezvoltarea afacerii, să ofere un acces prietenos la o gamă variată de produse şi servicii”, a spus Victor Hvorostovschi.
Forumului Economic Internaţional “Investiţiile în Găgăuzia – vectorul dezvoltării” este la cea de a III-a ediţie în acest an şi a fost organizat de conducerea autonomiei găgăuze cu scopul de a arăta potenţialul investiţional al regiunii şi de a invita oamenii de afaceri străini să investească în Găgăuzia. FinComBank sponsorizează organizarea acestui forum deja al doilea an.
Amintim că FinComBank este este una din principalele bănci comerciale din Republica Moldova, care oferă un spectru larg de servicii financiare microîntreprinderilor, întreprinderilor mici şi mijlocii, dar şi consumatorilor individuali prin intermediul unei reţele de 46 de unităţi, situate pe întreg teritoriul ţării. Astfel, banca pune la dispoziţia clienţilor săi linii de afaceri specializate, precum operaţiuni zilnice, credite investiţionale şi pentru suplinirea mijloacelor circulante, pachete salariale, credite de consum, produse de depozitare cu dobanzi atractive, internet banking, carduri de debit şi alte produse.
Strategia de dezvoltare a FinComBank este orientată spre micul business şi se bazează pe o creştere echilibrată, care serveşte economiei reale şi intereselor a peste 100 000 de clienţi, 540 angajaţi şi a 136 de acţionari.
(P) – Conținut Sponsorizat