Cu peste 120 de angajați în cadrul fabricii avicole din satul Volodeni, raionul Edineț și cu o experiență de peste 20 de ani în creșterea și comercializarea păsărilor și ouălor, Gheorghe Bârlădean spune că, producătorii autohtoni, care își doresc succes în munca pe care o realizează, ar trebui să se modernizeze cât mai curând posibil și să folosească tehnologii noi, avansate în producerea, logistica și păstrarea produselor.
Brandul George Standard, deși a fost lansat în anul 2019, are în spatele său o istorie mult mai mare, care își are începutul în anul 2001, când Gheorghe Bârlădean a deschis ferma avicolă împreună cu tatăl său.
Antreprenorul povestește că, începând cu anul 2007, producea și comercializa, pe lângă materialul genetic, și ouă.
În anul 2017, producătorul a observat o tendință nouă în UE și anume că, foarte mulți consumatori renunțau să procure puii standart clasici și îi alegeau pe cei de rasă franceză, care cresc mai lent.
În acel moment, fondatorul și directorul George Standart s-a confruntat cu mari dificultăți, deoarece produsul pe care îl propunea era de circa două ori mai scump decât puii clasici broiler.
Printre supermarketurile cu care colaborează se numără Kaufland, despre care antreprenorul spune că stabilirea unui parteneriat a fost una profesionistă, datorită faptului că era lider la capitolul producerii și ambalării ouălor și a cărnii de pui de rasă franceză.
Antreprenorul susține că, fiind producător este foarte important să dispună de cât mai multe locuri unde să-și vândă produsul.
George Standart este unica fabrică avicolă din Republica Moldova, unde puii au parte de o creștere lentă, având o viață mai lungă de 2 ori decât puiul clasic din alte crescătorii.
Condiția de bază a creșterii puilor George Standard, este accesul liber a acestora și hrana 100% vegetală.
Gheorghe Bârlădean este de părere că sectorul de producere a cărnii în țara noastră are un potențial foarte mic de creștere și dezvoltare deoarece piața de desfacere este blocată.
Producătorul povestește că, unul din scopurile de bază pe care le are stabilite este să vină permanent cu produse noi pe piață, recent au instalat și o nouă linie de producere a semifabricatelor – Green-Line, care nici în România încă nu este.
Acest material a fost realizat cu suportul financiar Kaufland Moldova în cadrul campaniei „Produs din Moldova. Proaspăt de-acasă”. Mai multe detalii despre cum puteți deveni furnizor și ce condiții trebuie să întrunească un potențial partener de livrare a produselor către Kaufland Moldova urmărițipe acest link.