‹ adv ›
vineri, 7 august, 2020
30 C
Chișinău
‹ adv ›

În premieră, producătorii autohtoni realizează tururi virtuale în livezi pentru a identifica cumpărători pe piețele externe

‹ adv ›

Recente

Sistemul inteligent AFS Harvest Command de la Case IH: Primele impresii ale fermierilor moldoveni

Posibilitățile sistemului inovator de control al procesului de recoltare AFS Harvest Command, instalat pe noile combine tip rotor marca Case IH, seria...

Primul parteneriat al companiei Avgust în Moldova – Imexagro

Chiar de la începutul fondării (2003), Imexagro începe colaborarea cu compania Avgust (cel mai mare producător de pesticide din Rusia), fiind și cel...

Plătim mai mult pe fructe și mai puțin pe produse de origine animalieră. Dinamica prețurilor în prima jumătate a lui 2020

Biroul Naţional de Statistică informează că, indicele preţurilor producătorului la produsele agricole în ianuarie–iunie 2020 faţă de perioada respectivă a anului 2019...

Ce-i face pe tineri să aleagă agricultura drept domeniu de activitate? Vezi 5 păreri motivaționale

În ciuda tuturor aspectelor negative pe care le are o afacere în domeniul agriculturii, și aici pot fi trecute în listă următoarele:...
‹ adv ›
‹ adv ›

Pandemia a dat peste cap planurile mai multor fermieri din țară, dar și de peste hotare. Chiar dacă în această perioadă majoritatea consumatorilor s-au orientat spre producția locală, fructele autohtone se bucură de o cerere sporită pe piețele externe.

Anterior, companiile ce doreau să stabilească parteneriate cu fermierii autohtoni, realizau vizite în livezi, vii, pentru a aprecia în ce condiții sunt obținute recoltele. Iar pentru că acum acest lucru s-a dovedit a fi practic imposibil acum, Asociația „Moldova Fruct” cu suportul USAID/APM realizează mai multe tururi virtuale în livezile producătorilor autohtoni pentru a prezenta modul în care sunt produse fructele cumpărătorilor străini.

„La moment, aceste tururi virtuale sunt realizate pentru 10 companii, dar sperăm să se alăture și altele. Videourile și pozele panoramice ce vor fi incluse reflectă cele mai importante aspecte. Toată această informație va fi plasată pe site-ul Moldova Fruct, iar cumpărătorii de peste hotare vor putea aprecia calitatea fructelor autohtone și vor putea lua o decizie mult mai ușor”, ne-a explicat Adrian Cojocaru, Director Departament Marketing Moldova Fruct.

FOTO: Moldova Fruct

Această practică este aplicată pentru prima dată de către companiile ahtohtone, iar rezultatele așteptate sunt mari.

„Scopul principal este de a demonstra că avem oameni gospodari, care implementează tehnologii moderne. Ne mândrim cu producătorii autohtoni, iar de rodul muncii lor trebuie să afle cât mai mulți potențiali consumatori de peste hotare. Ne-am axat pe principalele specii de fructe produse la noi: cireș, măr, cais, prun, dar și vița de vie. Tururile vor fi organizate cu descriere în 3 limbi, pentru a facilita perceperea corectă a informației de cât mai mulți potențiali parteneri. Acestea vor reflecta întregul proces de producere, dar și alte aspecte importante”, adaugă Adrian Cojocaru.

FOTO: Moldova Fruct
‹ adv ›

Tururile virtuale sunt elaborate, în special, pentru promovarea produselor autohtone pe piețele netradiționale, în condițiile în care fructele moldovenești de calitate au ajuns a fi unele dintre cele mai solicitate datorită gustului deosebit.

‹ adv ›

Abonează-te la canalul nostru
‹ adv ›

Citește și ›

CCI lansează prima platformă de expoziții virtuale din Republica Moldova

Azi, 29 iulie 2020, a avut loc Conferința de pre-lansare a primei platforme de expoziții virtuale din Republica Moldova virtual-fairs.md. Conceptul a...

FoodTech500: În ce startup-uri europene au fost investiți cei mai mulți bani?

Acum, mai mult ca oricând, investitorii bagă bani grei în startup-uri ce țin de industria alimentară. În ultimii cinci ani, sumele de...

Video

Advertoriale ›

Sistemul inteligent AFS Harvest Command de la Case IH: Primele impresii ale fermierilor moldoveni

Posibilitățile sistemului inovator de control al procesului de recoltare AFS Harvest Command, instalat pe noile combine tip rotor marca Case IH, seria...

Primul parteneriat al companiei Avgust în Moldova – Imexagro

Chiar de la începutul fondării (2003), Imexagro începe colaborarea cu compania Avgust (cel mai mare producător de pesticide din Rusia), fiind și cel...
‹ adv ›

Info

VIDEO. Agrostoc și Intterra: „Parteneriat pentru digitalizarea agriculturii în Moldova”

Marți, 4 august, începând cu ora 15:00 a avut loc webinarul „Parteneriat pentru revoluționarea digitalizării agriculturii în Moldova”, organizat de C.Î. Agrostoc...

Întâlnire Digitală Syngenta: Bune practici pentru tratarea eficientă și în siguranță a semințelor în fermă

Syngenta are plăcerea de a vă invita să participați la Întâlnirea Digitală pentru Bune practici pentru tratarea eficientă și în siguranță a...
‹ adv ›

Recomandate

În pandemie, lanurile de levănțică mențin producătorii pe linia de plutire

Majoritatea celor care cultivă lavandă au încheiat lucrările de recoltare. Au mai rămas câteva câmpuri la nordul Moldovei.Cei...

Avertizare! Omida păroasă a dudului – Hyphantria Cunea

Condiţiile climatice din lunile mai-iunie au fost favorabile pentru dezvoltarea omidei păroase a dudului din prima generaţie. ANSA atenționează că, dăunătorul a...

Plătim mai mult pe fructe și mai puțin pe produse de origine animalieră. Dinamica prețurilor în prima jumătate a lui 2020

Biroul Naţional de Statistică informează că, indicele preţurilor producătorului la produsele agricole în ianuarie–iunie 2020 faţă de perioada respectivă a anului 2019...

Și sfecla pentru zahăr e afectată de secetă. Fermierii din nordul țării cer reabilitarea sistemelor de irigare

Pe lângă culturile din prima grupă, dar și porumb și floarea soarelui, nici câmpurile cu sfeclă pentru zahăr nu arată mai bine....
‹ adv ›