‹ adv ›
‹ adv ›
‹ adv ›
miercuri, 27 martie, 2024
2.2 C
Chișinău
‹ adv ›
HomepageArticoleÎn premieră, producătorii autohtoni realizează tururi virtuale în livezi pentru a identifica cumpărători pe...

În premieră, producătorii autohtoni realizează tururi virtuale în livezi pentru a identifica cumpărători pe piețele externe

‹ adv ›
‹ adv ›

Pandemia a dat peste cap planurile mai multor fermieri din țară, dar și de peste hotare. Chiar dacă în această perioadă majoritatea consumatorilor s-au orientat spre producția locală, fructele autohtone se bucură de o cerere sporită pe piețele externe.

Anterior, companiile ce doreau să stabilească parteneriate cu fermierii autohtoni, realizau vizite în livezi, vii, pentru a aprecia în ce condiții sunt obținute recoltele. Iar pentru că acum acest lucru s-a dovedit a fi practic imposibil acum, Asociația „Moldova Fruct” cu suportul USAID/APM realizează mai multe tururi virtuale în livezile producătorilor autohtoni pentru a prezenta modul în care sunt produse fructele cumpărătorilor străini.

„La moment, aceste tururi virtuale sunt realizate pentru 10 companii, dar sperăm să se alăture și altele. Videourile și pozele panoramice ce vor fi incluse reflectă cele mai importante aspecte. Toată această informație va fi plasată pe site-ul Moldova Fruct, iar cumpărătorii de peste hotare vor putea aprecia calitatea fructelor autohtone și vor putea lua o decizie mult mai ușor”, ne-a explicat Adrian Cojocaru, Director Departament Marketing Moldova Fruct.

FOTO: Moldova Fruct

Această practică este aplicată pentru prima dată de către companiile ahtohtone, iar rezultatele așteptate sunt mari.

„Scopul principal este de a demonstra că avem oameni gospodari, care implementează tehnologii moderne. Ne mândrim cu producătorii autohtoni, iar de rodul muncii lor trebuie să afle cât mai mulți potențiali consumatori de peste hotare. Ne-am axat pe principalele specii de fructe produse la noi: cireș, măr, cais, prun, dar și vița de vie. Tururile vor fi organizate cu descriere în 3 limbi, pentru a facilita perceperea corectă a informației de cât mai mulți potențiali parteneri. Acestea vor reflecta întregul proces de producere, dar și alte aspecte importante”, adaugă Adrian Cojocaru.

FOTO: Moldova Fruct

Tururile virtuale sunt elaborate, în special, pentru promovarea produselor autohtone pe piețele netradiționale, în condițiile în care fructele moldovenești de calitate au ajuns a fi unele dintre cele mai solicitate datorită gustului deosebit.

‹ adv ›
‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›

Comentarii