Campania trade din rețeaua Mega Image, aduce consumatorilor români un număr record de 87 etichete noi de la 11 vinării din Moldova.
În premieră, sub umbrela brandului de țară Wine of Moldova, vinurile moldovenești de calitate sunt expuse pe rafturile uneia dintre cele mai mari rețele de retail din România – Mega Image.
În contextul axelor strategice ale Oficiului Național al Viei și Vinului, scopul acestei campanii este de a promova imaginea produselor vitivinicole pe piața de export și ameliorarea competitivității filierei vitivinicole, totodată, obiectivele propuse sunt de a lărgi publicul țintă și de a consolida imaginea Moldovei ca producător de vinuri de calitate.
”Am mari emoții să anunț despre acest mare succes pentru Oficiul Național al Viei și Vinului și pentru producătorii de vinuri din Republica Moldova. Unul din obiectivele ONVV, conform Axei Strategice este identificarea noilor oportunități de export și extinderea exportului în piețele emergente, să lucram cu cei mai importanți jucători din piețele țintă pentru a ajuta exportatorii de vinuri să mărească exportul și prezența în piața. Este pentru prima dată când avem un rezultat atât de mare”, a declarat Cristina FROLOV, director al Oficiului Național al Viei și Vinului.
Campania se va desfășura în perioada 14 octombrie – 17 noiembrie curent, în toate magazinele rețelei Mega Image, pe tot teritoriul României.
Cramele participante în cadrul promoției sunt: Chateau Vartely, Purcari, Kazayak, Castel Mimi, Gitana Winery, Domeniile Pripa, Domeniile Davidescu, Crama Mircești, Fautor, Mileștii Mici și Et Cetera.
Mai multe detalii despre campanie le găsiți pe paginile promo.wineofmoldova.com și facebook.com/WineOfMoldovaRomania
Despre ONVV
ONVV este expertul nr.1 în sectorul vitivinicol, care contribuie la reglementarea și dezvoltarea domeniului, servind drept platformă pentru acțiunea comună a tuturor celor implicați în creșterea competitivității produselor vinicole, valorificarea autenticității și orientarea spre consumator.
Printre obiectivele sale de bază se numără diversificarea piețelor de desfacere și promovarea vinurilor moldovenești prin programul național și brandul național vinicol „Vinul Moldovei. O legendă vie”.
Comentarii