‹ adv ›
‹ adv ›
‹ adv ›
vineri, 26 aprilie, 2024
11.1 C
Chișinău
‹ adv ›
HomepageArticoleIurie Fală: Avem doar câteva secunde la îndemână pentru a capta atenția clienților de...

Iurie Fală: Avem doar câteva secunde la îndemână pentru a capta atenția clienților de peste hotare

‹ adv ›

Comentarii

‹ adv ›

În perioada pandemiei, atunci când expozițiile și deplasările în alte țări au fost interzise, producătorii autohotoni au fost nevoiți să facă față unei provocări speciale, să identifice alte metode de promovare a produselor pe piețele externe.

„Metodele tradiționale nu mai puteau fi aplicate, potențialii parteneri nu mai pot veni la noi în țară, iar acest lucru inițial a creat impedimente foarte mari. Majoritatea produselor horticole sunt exportate, astfel am fost nevoiți să ajustăm condițiilor modul în care ne promovăm produsele. Avem doar câteva secunde la îndemână pentru a capta atenția și trezi curiozitatea față de un produs nou, care poate să fie oferit de către producătorii din Republica Moldova clienților de peste hotare”, povestește Iurie Fală, director executiv Moldova Fruct.

Turul virtual organizat în cadrul companiei Farm Prod:

Pentru a oferi suport producătorilor, Asociația Moldova Fruct cu suportul USAID Agricultura Performantă în Moldova au realizat tururi virtuale în livezile producătorilor.

„Tururile virtuale reprezintă combinarea filmulețelor de calitate foarte înaltă și fotografiilor panoramice. Astfel, cumpărătorii din Orientul Mijlociu, UE, Africa sau oricare alt colț al lumii vor putea vedea, printr-un singur click, livezile din Republica Moldova, procesul de recoltare și pregătire a fructelor către export, dar și alte aspecte importante pentru aceștia. Piața de desfacere este un lucru care nu ți-l dă nimeni pe gratis, trebuie permanent să depui efort pentru a o câștiga și a te menține pe această piață. Unii producători muncesc pentru aceasta mult, iar rezultatele pe care le obțin merită toate eforturile”.

În acest sezon, în cadrul a 11 companii pomicole din țară au fost organizate tururi virtuale, iar în 2021 numărul acestora va fi extins considerabil.

Turul virtual organizat în cadrul companiei Select Fruct:

‹ adv ›

Advertoriale

Promoție de primăvară la creditele Mikro Kapital Moldova

Mikro Kapital Moldova lansează o Promoție de Primăvară, dedicată stimulării spiritului antreprenorial și sprijinirii nevoilor financiare ale clienților săi. Începând de pe...
‹ adv ›
‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›