Gala Fermierilor din Republica Moldova a devenit unul dintre evenimentele care reușește să adune cei mai buni agricultori ce se pot mândri cu realizări remarcabile în sectorul agricol din țara noastră.
La cea de-a treia ediție au participat peste 150 de producători agricoli, iar 40 dintre ei s-au ales cu premii și diplome pentru munca, dedicația și dragostea pe care o depun zi de zi.
Unul dintre partenerii principali ai acestui eveniment a fost Kaufland Moldova, care de curând, a împlinit trei ani de la deschiderea primelor magazine.
Pe parcursul acestei perioade relativ scurte de timp, a reușit să se extindă, inaugurând șapte supermarketuri în toată țara, completând permanent lista de furnizori, astfel ca să corespundă preferințelor pe care le au clienții Kaufland.
Oana Lungu, director Achiziții Kaufland România și Republica Moldova, a menționat despre principalele provocări din anul curent și a îndemnat fermierii să prezinte ofertele lor de produse, pentru a identifica împreună noi oportunități de colaborare.
„Gala Fermierilor din Republica Moldova este un eveniment benefic și pentru noi retailerii, dar și pentru furnizori, pentru că astfel se creează oportunități de noi parteneriate. Căutăm în mod activ furnizori noi, îmbunătățim sortimentul, pentru că suntem conștienți de faptul că clienții noștri se schimbă, astfel și preferințele lor se schimbă. Creștem permanent numărul furnizorilor, iar în fiecare portofoliu pe care ni-l prezintă, încercăm să căutăm oportunități noi.
Mă bucură faptul că, există un interes pentru magazinele noastre și că furnizorii văd asta ca pe o oportunitate. Apreciez și faptul că producătorii de aici sunt deschiși la colaborări, sfaturi și la provocări noi. Încercăm, de fiecare dată să creăm trenduri noi ca să putem oferi asistență tuturor celor care au nevoie de suportul nostru. De fiecare dată, avem așteptări destul de ridicate, pentru că ne dorim să creștem împreună afacerile pe care le avem. Asigurarea cu produse alimentare este o responsabilitate pentru noi. Știm că clienții se așteaptă la asta și ne dorim, de fiecare dată, să o facem și mai bine”.
Oana Lungu a reiterat faptul că, acordă o atenție deosebită evoluțiilor din piață, produselor noi din sortiment și se bucură de interesul furnizorilor.
„Ultimii ani au fost extrem de provocatori, dar pentru noi aceasta reprezintă responsabilitatea de a susține piața locală în astfel de perioade. Considerăm că putem face mai mult și facem mai mult în permanență, astfel încât, de fiecare dată, să putem să asigurăm un flux de marfă foarte bun pentru clienții noștri”.
Iurie Scripnic, Secretar de stat, Ministerul Agriculturii și Industriei Alimentare, a punctat că Gala Fermierilor din Republica Moldova reprezintă o platformă excelentă de celebrare a rezultatelor obținute de fermierii care investesc muncă, timp, cunoștințe și capital în dezvoltarea agriculturii.
„Activitatea producătorilor agricoli este de o importanță crucială, or pentru Republica Moldova sectorul agroindustrial este cu certitudine mai mult decât o prioritate, dar și o componentă importantă a economiei naționale”.
Raluca Voivozeanu, CEO & Founder la PRIAevents a subliniat importanța nominalizării fermierilor care sunt un exemplu demn de urmat.
„Gala Fermierilor din Republica Moldova s-a bucurat de prezența a peste 150 de participanți. În anul curent, am oferit 40 de premii pentru că am colaborat cu partenerii noștri ca să găsim cât mai mulți fermieri și companii ce merită să fie premiați. Prin decernarea premiilor ne-am propus să facem cunoscute toate eforturile pe care fermierii le fac pentru a putea avea succes, ne-am dorit să încurajăm producătorii agricoli să continue munca pe care o fac, zi de zi, pentru că este una necesară, în pofida greutăților cu care se confruntă”.
Evenimentul organizat de PRIAevents, sub egida Ministerului Agriculturii și Industriei Alimentare, Agenția de Intervenție și Plăți pentru Agricultură au premiat cei mai buni fermieri care s-au remarcat pe parcursul anului.
Kaufland Moldova, fiind unul dintre partenerii principali ai acestui eveniment, a oferit diplome pentru mai mulți furnizori cu care colaborează. Astfel, au fost nominalizați: Trans-Oil Group, Rogob, Migdal SGP S.A. și Axedum.
Dumitrița Cojocaru, vicedirector al companiei Axedum, partener al Kaufland Moldova încă de la deschiderea primului magazin, a ținut să mulțumească pentru posibilitatea oferită de a fi cât mai aproape de consumatori, dar și pentru colaborarea productivă.
„Colaborarea cu Kaufland este importantă pentru noi, deoarece această companie este unul dintre partenerii care ne încurajează ideile. Ținem foarte mult să fim alături de consumatorii noștri, astfel ca ei să aibă posibilitate să găsească produsul la oricare raft îl aleg ei. Anul curent a fost unul destul de complicat și domeniul în care activăm este destul de stresant, dar am reușit să facem față provocărilor și să ne dezvoltăm în continuare”.
La finalul discursului, Oana Lungu a menționat despre faptul că orice furnizor și client Kaufland Moldova este foarte important și doar împreună, colaborând, pot fi identificate soluții reciproc avantajoase și durabile.
„Căutăm să punem pe raft cele mai bune produse moldovenești și ne așteptăm să avem succes, așteptăm ca atunci când clienții vin în magazinele noastre, să aleagă aceste produse și să le pună în coșurile lor de cumpărături cu mândrie”.
Detalii despre cum poți deveni unul dintre furnizorii Kaufland, găsești pe acest link. Iar dacă ai deja o ofertă pregătită, transmite-o pe [email protected].