Promovarea consumului de fructe și legume proaspete se pare că este un scop primordial nu doar pentru producătorii și instituțiile de resort de la noi. Astfel, o măsură pe cât de neobișnuită, pe atât de eficientă a fost propusă de către membrii Asociației exportatorilor de fructe din Chile (ASOEX). Aceștia propun vizitatorilor cinematografelor din China să înlocuiască popcornul obișnuit cu afine, ca parte a unei campanii de promovare a produselor Asociației.
Conceptul de „Blue Pop” reprezintă nu numai un program de marketing interesant, ci și oferă posibilitate consumatorilor de a înlocui produsele cu puține beneficii pentru sănătate cu cele sănătoase, astfel, diversificând rația alimentară.
„Continuăm să promovăm afinele pe piața chineză, subliniind beneficiile acestora pentru sănătate, dar și ușurința în consum, ceea ce le face gustarea perfectă”, a spus președintele Comitetului producătorilor de afine din Chile, Andres Armstrong.
Acesta a mai adăugat că, în sezonul anterior, începând cu luna octombrie 2017, până în aprilie 2018, volumul exportului de afine proaspete din Chile în China a constituit 9,7 mii de tone, iar în acest sezon este planificat același volum sau și mai mult.
Comentarii