Serghei Bîcov este omul din spatele condimentelor naturale ASW, importate din diferite țări ale lumii, iar ulterior combinate, ambalate și comercializate în peste 25 de magazine și rețele de supermarketuri din întreaga țară.
Afacerea, care a pornit de la hobby-ul de a găti gustos, s-a transformat, în anul 2016, într-un business de familie, unde fiecare membru contribuie cu munca sa la dezvoltare continuă a afacerii de succes.
Serghei este de naționalitate ucrainean, dar s-a stabilit în Republica Moldova și, de mai bine de 7 ani, promovează cultura de a găti cele mai gustoase bucate tradiționale prin folosirea mixurilor de condimente naturale.
Următorul pas pe care l-a făcut Serghei Bîcov a fost să cerceteze dacă aceste mixuri de condimente vor fi cumpărate de către oameni, dacă există cerere pentru produsul pe care doreau să-l propună pieții locale.
Fondatorul spune că clienții lor sunt oamenii care apreciază calitatea și nu sunt mulțumiți de condimentele pe care le pot procura de la orice punct de comercializare.
Când au realizat că produsele pe care le comercializează sunt căutate și apreciate de consumatori, au decis să-și legalizeze afacerea și au creat un SRL, până atunci activând în bază de patentă.
Printre obiectivele importante la capitolul stabilirea parteneriatelor cu lanțurile de magazine se numără colaborarea cu Kaufland Moldova, despre care antreprenorul spune că este una necesară pentru compania sa.
Chiar dacă, la moment, vând doar 20 de tipuri de condimente și mixuri, această colaborare le permite să ajungă la un număr cât mai mare de clienți, din diferite categorii sociale.
Clienți fideli ai condimentelor și mixurilor companiei ASW, sunt și unele cafenele, restaurante din țara noastră.
La moment, cea mai eficientă metodă de promovare a condimentelor rămâne participarea la diferite târguri și expoziții, acolo unde au posibilitatea de a interacționa cu consumatorii, care le spun despre așteptările pe care le au de la produs, ce ar trebui să îmbunătățească, a mai menționat antreprenorul.
Serghei Bîcov consideră că prin intermediul mixurilor vine cu o soluție perfectă pentru oamenii care doresc să pregătească bucate gustoase, dar fără să cumpere 10 tipuri de plante, pe care trebuie să cunoască cum să le combine, pentru a obține gustul dorit.
Astfel, în ceea ce ține de planuri pentru viitor, își propun să utilizeze, la producerea mixurilor, materie primă autohtonă. În așa mod, vor susține producătorii locali și munca pe care o depun aceștia. Totodată, speră mult să exporte produsele peste hotarele țării.
Serghei Bîcov povestește că, cele mai solicitate condimente, pe piața locală, sunt cele care se folosesc la prepararea bucatelor tradiționale cum ar fi bucate din carne, pește, cartofi, sarmale, pilaf.
La fel, se bucură de interes din partea cumpărătorilor și condimentele din plante italiene, probabil din considerentul că foarte mulți oameni de la noi muncesc acolo, călătoresc sau vizitează această țară regulat.
Acest material a fost realizat cu suportul financiar Kaufland Moldova în cadrul campaniei „Produs din Moldova. Proaspăt de-acasă”.Mai multe detalii despre cum puteți deveni furnizor și ce condiții trebuie să întrunească un potențial partener de livrare a produselor către Kaufland Moldova urmăriți pe acest link.