‹ adv ›
‹ adv ›
‹ adv ›
joi, 5 decembrie, 2024
-1.2 C
Chișinău
‹ adv ›
HomepageȘtiriTurist în Moldova - a fost lansat un nou vlog de promovare a turismului...

Turist în Moldova – a fost lansat un nou vlog de promovare a turismului rural

Comentarii

‹ adv ›
‹ adv ›

Fii turist în țara ta și descoperă oamenii și locurile ce fac Moldova să fie o „țară mică cu inimă mare și experiențe turistice autentice”.

Un vlog pentru călătorii prin țară, care cuprinde 7 episoade și surprinde călătoriile unui orășean care nu a vizitat niciodată satele Moldovei, a fost lansat recent. 

Turist în Moldova” a fost realizat de Activitatea de Susţinere a Competitivității în Industria Uşoară și cea a TurismuluI (MCTA), un proiect EDGE în Moldova, finanțat de USAID.

‹ adv ›

Cele 7 episoade video fac parte din campania națională „Hai La Mine Acasă”, implementată de Asociația Națională pentru Turism Receptor și Intern (ANTRIM) cu suportul MCTA.

Inițiativa și-a propus să promoveze locurile pitorești, pensiunile, prisăcile, vinăriile de familie și gazdele, care au dat dovadă de generozitate în timpul crizei refugiaților. Inițiativa este un îndemn atât pentru localnici, cât și pentru cei din diaspora să viziteze Republica Moldova.

Natalia Țurcanu, director-executiv, ANTRIM:

„Vlogul „Turist în Moldova” este un fel de ghid de călătorii, care poate fi urmărit de oricine își planifică vacanțele, iar experiențele trăite de personajul principal sunt o demonstrație în plus că țara noastră are ce oferi în materie de turism. Mai mult, ospitalitatea gospodarilor, locurile pitorești, bucatele preparate de gospodine și activitățile de la țară, exact așa cum erau făcute de bunicii noștri, nu pot să nu fie ingredientele perfecte pentru o vacanță de neuitat. Ne dorim astfel ca tot mai mulți oameni să-i cunoască pe gospodarii și gospodinele care au demonstrat că Moldova este „o țară mică cu inimă mare”.”

‹ adv ›

Tatiana Durleștean, director, Activitatea de Susţinere a Competitivității în Industria Uşoară și cea a TurismuluI (MCTA):

„Deja de mai mulți ani, prin proiectele sale, USAID Moldova susține dezvoltarea turismului, ca o ramură economică de importanță strategică. În ultimul an, ținând cont de evenimentele din regiune, MCTA a sprijinit consolidarea rezilienței sectorului turismului pe lângă obiectivul de bază de a menține Republica Moldova pe harta globală ca destinație turistică autentică.

De aceea, alături de ANTRIM am lansat o nouă activitate în cadrul campaniei „Hai la mine acasă” – un vlog de călătorii prin care îi îndemnăm pe toți cei care revin în țară pentru vacanță să descopere locurile pitorești și experiențele turistice autentice. Elaborarea unor instrumente de comunicare digitală, pentru atingerea obiectivelor de promovare, completează seria de activități pe care le implementăm pentru digitalizarea serviciilor și pentru eficientizarea proceselor, astfel încât să continuăm creșterea competitivității sectorului.”

Vlog-ul surprinde călătoria și experiențele turistice ale lui Pavel, un actor din Chișinău, care nu a fost niciodată prin satele Molovei.

Astfel, protagonistul cunoaște gazdele a 20 de unități de acomodare, care au fost beneficiare ale programului de granturi implementat de Economic Development, Governance and Enterprise Growth Project și USAID Moldova, prin Activitatea de Susținere a Competitivității în Industria Ușoară și cea a Turismului.

‹ adv ›

Astfel, periplu personajului include vizite la pensiunile „Vila Roz”, „Casa din Luncă”, „Casa Bunicului”, „Eco Village Văleni”, „Casa Rândunicii”, „La Bocana”, „RusticArt” și „Hanul lui Hanganu”. La fel, vinăriile de familie „Crama Tudor”, „Sava Winery” și „Vinăria Tronciu” arată drumul care trebuie parcurs pentru ca strugurii atent cultivați să devină un vin de calitate. Iar pentru experiențe gastronomice deosebite, Pavel merge la prisăcile „Conacul Mierii” și „La Prisacă”. 

Până acum, Activitatea de Susţinere a Competitivității în Industria Uşoară și cea a TurismuluI (MCTA), un proiect EDGE în Moldova, finanțată de USAID a implementat un program de granturi pentru întreprinderile micro, mici și mijlocii (IMMM) în valoare totală de 200,000 USD pentru antreprenorii care dezvoltă afaceri în sectorul turismului în zonele rurale, pentru modernizarea infrastructurii, implementarea de soluții rentabile și dezvoltarea de produse turistice adaptate noilor realităţi.

Călătorești și tu prin Moldova! Dați un share episoadelor din vlogul „Turist in Moldova” cu invitația de #hailamineacasă pentru prietenii, rudele care vizitează în curând în Moldova și vor trăi experiența turismului rural.

‹ adv ›
‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›