‹ adv ›
‹ adv ›
‹ adv ›
vineri, 19 aprilie, 2024
13.9 C
Chișinău
‹ adv ›
HomepageȘtiriVânzările Metro au crescut în urma crizei provocate de coronavirus

Vânzările Metro au crescut în urma crizei provocate de coronavirus

‹ adv ›

Comentarii

‹ adv ›

Retailerul german Metro înregistrează o creştere a vânzărilor în urma panicii cumpărătorilor, care achiziţionează paste, mâncăruri gata preparate şi conserve, a afirmat directorul general Olaf Koch, într-un interviu acordat publicaţiei germane de afaceri Wirschaftswoche, transmite Reuters, citat de Agerpres.

„Veniturile noastre din Germania şi din străinătate sunt peste nivelul de la începutul acestui an. Acesta s-ar putea aranja în funcţie de cum progresează criza”, a explicat şeful retailerului german. El a adăugat că există o panică în privinţa cumpărării de paste, mărfuri uscate, mâncăruri gata preparate şi conserve, dar până acum nu există probleme în asigurarea furnizării.

Încrederea investitorilor şi consumatorilor germani s-a prăbuşit în martie, din cauza efectelor negative ale pandemiei de coronavirus, (COVID-19), după ce analiştii au avertizat că cea mai mare economie europeană ar putea să se contracteze cu 0,1% anul acesta.

Ar fi prima scădere a economiei germane de la criza financiară din 2009 şi ar urma să ducă la reducerea veniturilor din taxe, în timp ce se înregistrează o majorare semnificativă a cheltuielilor statului pentru sprijinirea companiilor şi gospodăriilor afectate de epidemie.

Lupta împotriva noului coronavirus este ”cea mai mare provocare” pe care a cunoscut-o Germania după al Doilea Război Mondial, a declarat miercuri Angela Merkel într-un mesaj televizat către naţiune, o premieră pentru şefa Executivului german aflată la al patrulea mandat, gest la care ea nu a recurs nici măcar în timpul crizei financiare din 2008-2009.

De asemenea, Merkel a criticat cumpărăturile masive observate în supermarketuri.

”Stocarea are un sens (…) Dar cu moderaţie. Acumularea (de produse) ca şi când în curând nu s-ar mai găsi nimic este inutilă şi denotă lipsa de solidaritate”, a punctat Merkel la finalul mesajului său.

Metro operează în 26 de ţări, având 771 de magazine şi 150.000 de angajaţi.

‹ adv ›

FOTO: gettyimages.dk

‹ adv ›

Advertoriale

‹ adv ›
‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›