Companiile oferă soluții digitale, dar noi trebuie să încercăm să optimizăm costul acestora, astfel ca să obținem profit din produs, în caz contrar riscăm să avem instrumente scumpe și produse ieftine. Dar în acest caz, pe termen lung, nu există potențial pentru dezvoltarea companiei, susține unul dintre experții care au participat la Conferința AgTech 2021.
Cum să alegem și să implementăm corect soluțiile digitale disponibile pe piață, a explicat Vlad Vedrașco, membru și manager exporturi al companiei Ved-Mar Agro, brand Frudova.
Pe piețele UE și SUA există un preț pe care îl așteaptă cumpărătorii și producătorii sunt nevoiți să se încadreze în prețul dat ca să fie profitabili.
Invitatul nostru a mărturisit că atunci când a realizat primul export în SUA, temerea cea mai mare era cum să urmărească temperatura în timpul transportării, dar și timpul exportului.
Ce alte instrumente a implementat Vlad Vedrașco, dar și care sunt rezultatele pe care le-a obținut, vedeți în video.
Digitalizarea celor trei procese: producere, procesare, logistică, poate duce la reducerea costurilor finale. În acest mod, crește profitabilitatea companiei și putem fi competitivi față de principalii concurenți cum ar fi Italia, Spania și Grecia, a mai adăugat producătorul.
Comentarii