duminică, 24 noiembrie, 2024
1.1 C
Chișinău
HomepageBlogTotaluri Agrobiznes.md și Agrobiznes.ro în 2021: Circa 2 milioane de vizitatori unici

Totaluri Agrobiznes.md și Agrobiznes.ro în 2021: Circa 2 milioane de vizitatori unici

Recomandate

Dragi prieteni, a venit timpul când putem face totalurile activității noastre pe parcursul anului 2021. Ne bucurăm mult că am reușit să dezvoltăm proiecte interesante și utile pentru fermieri, că am contribuit la soluționarea problemelor acestora și vă promitem să menținem același curs în 2022 și următorii ani.

2021 a fost anul în care ne-am lansat pe o nouă piață, datorită publicului tot mai mare provenit din România. Astfel, acum vă putem prezenta primele rezultate ale acestei încercări, cât se poate de reușite, credem noi.

Iată câteva repere pentru site-urile Agrobiznes.md și Agrobiznes.ro.

În total, ambele site-uri au acumulat pe parcursul anului trecut 1,96 de milioane de vizitatori unici. Ținând cont de faptul că Agrobiznes.ro a fost dezvoltat de la zero începând cu luna martie 2021, considerăm că rezultatele obținute sunt bune.

Pe parcursul anului, echipa a depus efort considerabil pentru a crea articole relevante pentru toți actorii din sector.

Mulțumim tuturor celor care aleg Agrobiznes drept o sursă de încredere de informare și ne bucurăm că am reușit să creăm o comunitate durabilă.

În continuare, vă prezentăm câteva date relevante despre ambele site-uri:

Audiența Agrobiznes.md – 2021

  • 1,81 milioane de vizitatori unici pe site;
  • 3,97 milioane de afișări de pagină;

Audiența Agrobiznes.ro – 2021

Lansat la final de martie 2021, Agrobiznes.ro a încheiat anul cu o audiență de peste 140.000 de vizitatori unici și 465.000 de afișări de pagină.

Profilul audienței Agrobiznes.md și Agrobiznes.ro

  • după gen: 60% bărbați / 40% femei;
  • după vârstă: 65% au vârsta cuprinsă între 25-44 ani, iar 35% – 45-65 ani;
  • pentru 65% dintre cititori limba de comunicare este româna și pentru 10% – rusa;
  • 80% dintre vizitatori accesează site-ul de pe telefon/tabletă, iar 20% de la laptop/calculator;
  • după geografie: 35% Republica Moldova, 55% România, 10% SUA, Germania, Italia, M. Britanie.

Citește și ›

Despre noi