‹ adv ›
‹ adv ›
‹ adv ›
vineri, 22 noiembrie, 2024
8.3 C
Chișinău
‹ adv ›
HomepageArticoleApel de granturi pentru afacerile inițiate de femei

Apel de granturi pentru afacerile inițiate de femei

Comentarii

‹ adv ›
‹ adv ›

ODIMM a lansat un nou Apel de granturi mici pentru afacerile inițiate de femei.

La concurs pot participa companiile active pe piață până la 2 ani, inițiate și gestionate de femei.

  • Suma grantului de până la 165 mii lei.
  • Contribuția aplicantei este de 10%.
  • Banii se oferă pentru utilaje, echipamente și servicii de dezvoltare.
  • Depunerea proiectelor investiționale este în regim online.

Termenul limită – 30 septembrie 2021. Pentru detalii:  Tel. +373 22 224 330, Email: [email protected].

‹ adv ›

 Criteriile de eligibilitate, prevederile Concursului, precum și alte detalii privind desfășurarea acestuia, sunt descrise în Extrasul din Manualul Operațional al Programului „Femei în Afaceri”.

Actele anexate urmează a fi semnate prin semnătura electronică avansată calificată și atașate la formularul dat. Cum semnez electronic un act?

Pentru a face cunoștință și a putea completa operativ formularul de aplicare electronic, puteți descărca versiunea doc a Formularului de aplicare pentru a pregăti răspunsurile și actele necesare:

‹ adv ›
  1. Formularul de participare inclusiv anexele privind investițiile și previzionările financiare;
  • Formular de participare Descarcă  
  • Anexe Excel (Completați tabelele de pe toate paginile) Descarcă           
  • Extrasul din Registrul de Stat al persoanelor juridice și întreprinzătorilor individuali / Extras din Registrul Gospodăriilor Țărănești (cu cel mult 3 luni actualitate înaintea aplicării la Program)

2. Documentele de constituire ale întreprinderii: Decizia de înregistrare a persoanei juridice / Fișă de înregistrare a gospodăriei țărănești

3. Buletinul de identitate al administratorului și fondatorilor 

4. Certificatul eliberat de bancă cu privire la contul bancar

‹ adv ›

5. Cerere de participare la componenta Finanțare; Descarcă

6. Declarația pe propria răspundere privind corespunderea cu originalul a actelor furnizate (se completează lista actelor atașate la Formular, care sunt scanate/copiate de pe originalul acestora); Descarcă

7. Certificat privind lipsa sau existența datoriilor la bugetul de stat sau completează Declarația (formular tipizat – Descarcă)

8. Declarație privind beneficierea de ajutoare de stat din contul altor Programe de suport (formular tipizat – Descarcă)

9. Licența și/sau Autorizația (în cazul în care conform legislației în vigoare este prevăzut expres necesitatea licenţierii activității desfășurate)

10. Situația financiară a întreprinderii pe parcursul ultimilor 1-2 ani de activitate sau de la înființarea întreprinderii (după caz)

11. Titlu de proprietate pentru sediul/ terenul unde își desfășoară activitatea economică (locațiune/ comodat/ arendă)

12. Alte documente relevante în vederea descrierii afacerii (ex. oferte, contracte, etc.) (după caz).

‹ adv ›
‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›