ODIMM a lansat un nou Apel de granturi mici pentru afacerile inițiate de femei.
La concurs pot participa companiile active pe piață până la 2 ani, inițiate și gestionate de femei.
- Suma grantului de până la 165 mii lei.
- Contribuția aplicantei este de 10%.
- Banii se oferă pentru utilaje, echipamente și servicii de dezvoltare.
- Depunerea proiectelor investiționale este în regim online.
Termenul limită – 30 septembrie 2021. Pentru detalii: Tel. +373 22 224 330, Email: [email protected].
Criteriile de eligibilitate, prevederile Concursului, precum și alte detalii privind desfășurarea acestuia, sunt descrise în Extrasul din Manualul Operațional al Programului „Femei în Afaceri”.
Actele anexate urmează a fi semnate prin semnătura electronică avansată calificată și atașate la formularul dat. Cum semnez electronic un act?
Pentru a face cunoștință și a putea completa operativ formularul de aplicare electronic, puteți descărca versiunea doc a Formularului de aplicare pentru a pregăti răspunsurile și actele necesare:
- Formularul de participare inclusiv anexele privind investițiile și previzionările financiare;
- Formular de participare Descarcă
- Anexe Excel (Completați tabelele de pe toate paginile) Descarcă
- Extrasul din Registrul de Stat al persoanelor juridice și întreprinzătorilor individuali / Extras din Registrul Gospodăriilor Țărănești (cu cel mult 3 luni actualitate înaintea aplicării la Program)
2. Documentele de constituire ale întreprinderii: Decizia de înregistrare a persoanei juridice / Fișă de înregistrare a gospodăriei țărănești
3. Buletinul de identitate al administratorului și fondatorilor
4. Certificatul eliberat de bancă cu privire la contul bancar
5. Cerere de participare la componenta Finanțare; Descarcă
6. Declarația pe propria răspundere privind corespunderea cu originalul a actelor furnizate (se completează lista actelor atașate la Formular, care sunt scanate/copiate de pe originalul acestora); Descarcă
7. Certificat privind lipsa sau existența datoriilor la bugetul de stat sau completează Declarația (formular tipizat – Descarcă)
8. Declarație privind beneficierea de ajutoare de stat din contul altor Programe de suport (formular tipizat – Descarcă)
9. Licența și/sau Autorizația (în cazul în care conform legislației în vigoare este prevăzut expres necesitatea licenţierii activității desfășurate)
10. Situația financiară a întreprinderii pe parcursul ultimilor 1-2 ani de activitate sau de la înființarea întreprinderii (după caz)
11. Titlu de proprietate pentru sediul/ terenul unde își desfășoară activitatea economică (locațiune/ comodat/ arendă)
12. Alte documente relevante în vederea descrierii afacerii (ex. oferte, contracte, etc.) (după caz).
Comentarii